Hyvä ystäväni ei pidä miesystävästäni..
En alkuun viitsinyt edes kertoa ystävälleni, että olen yhteydessä miehen kanssa, koska joskus aiemmin kyseisestä henkilöstä puhuttaessa asenne oli jo negatiivinen. Nyt aloimme olla yhdessä ja ystävä sai asiasta lopulta tietää. Alkoi arvostella minua, miesmakuani, miesystävää ja sitä miten meidän ystävyyssuhteeseen vaikuttaa se, että seurustelen sen miehen kanssa. Meinasi palaa pinna ja meinasin sanoa aika tökeröstikin hänelle, että kuule minä seurustelen juuri sen miehen kanssa kenen haluan ja se asia ei ole sinun asia eikä vaikuta meidän ystävyyssuhteeseen. En kuitenkaan kehdannut, koska ystävä olisi varmasti loukkaantunut verisesti siitäkin. Ystävällä on huono asenne miestä kohtaan siksi, että mies on nuorena tehnyt tyhmiä virheitä.. Kukapa ei olisi nuorena testannut välillä rajoja ja virheiden kautta sitä oppii. Mies on minua kohtaan ihana ja hän on muutenkin aikuistunut valtavasti. Ystävä vaan jaksaa pulputtaa kuinka hän on niin huono valinta ja olisin saanut paremmankin. Ystävä on minulle muuten rakas ja yksi parhaista, mutta tämä nyt hiertää välejä.. Mitä tulisi/voisin tehdä?