Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastenmielisimmät miehet joiden kanssa olette seurustelleet?

Vierailija
17.07.2017 |

Minäpä aloitan kahdella esimerkillä omasta elämästäni:

Herra A. Ehdittiin seurustella huikeat kaksi viikkoa. Miehellä oli iljettävä huumorintaju - syttyi pissa-kakka-jutuille kuin pikkulapsi. Olimme ravintolassa syömässä kun sanoin, että pitää mennä käymään vessassa. Mies alkoi tingata samantien että kumpaa hätää olen menossa tekemään. Räjähti nauramaan kun vastasin, että pissallehan minä -.- Samainen ukko keksi myös kiskaista arvaamatta farkkunsa nilkkoihin ja pieraisi koirani naamaan.. Kun kerran huuteli vessaan katsomaan aikaansaannoksiaan, päätin että tämä oli tässä.

Herra B. Seurustelimme 4 kk. Mies oli sängyssä ihan hirveä - häneltä katosi kuulo ja näkö tyystin kun sisätiloihin pääsi. Tuijotti silmät lautasina pääni ylitse sängyn päätylautaan, jyysti menemään olkapäitäni puristaen ja HUUSI kuin syötävä. AAH AAH AAH AAH! Ei kuullut kun pyysin olemaan hiljempaa. Kutsui minua kerran seksin jälkeen exänsä nimellä. Jätin lopulta kun kertoi muhinoineensa kolmen muunkin "tyttöystävän" kanssa.

Teidän vuoronne :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole seurustellut vastenmielisten miesten kanssa. Mutta muutama yrittäjä oli silloin, kun olin nuori. Yhdellä oli kamalat beiget Pomarfin-kengät, vaikka oli nuori mies. Sen vastenmielisempää en muista. Nuo sinun tapauksesi ovat kyllä ällöttäviä. :)

Vierailija
2/3 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole seurustellut vastenmielisten miesten kanssa. Mutta muutama yrittäjä oli silloin, kun olin nuori. Yhdellä oli kamalat beiget Pomarfin-kengät, vaikka oli nuori mies. Sen vastenmielisempää en muista. Nuo sinun tapauksesi ovat kyllä ällöttäviä. :)

HAHHAHHAHH  beiget pomaffinit jalassa --siihen vielä ylinilkan pituiset lahkeet ja lidlin tennissukat....kutistunu poolopaita hankkijan logolla-- ja heipparallaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

keksi myös kiskaista arvaamatta farkkunsa nilkkoihin ja pieraisi koirani naamaan.. /quote]

Olispa Murre  puraissu renttua pepatsuun tuosta kiitoksena!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi