Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö työpaikkaan joka aiheuttaa sinulle pahaa oloa?

Vierailija
17.07.2017 |

Jossa ainoa hyvä asia on hyvä palkka?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi, ei kannata, sairastuu.

Elämä liian lyhyt.

Vierailija
2/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt. Tosin en lähtenyt "tyhjän päälle", vaan opiskelemaan (jonne innostuin hakemaan juurikin työpaikan takia). Plan-B oli myös olemassa, jos en olisi kouluun päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää jäänyt enkä kadu!

Vierailija
4/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin jos kerran hyvä palkka. Ei se sen hauskempaa oo muuallakaan.

Vierailija
5/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin masentavassa mutta vakituisessa työpaikassa josta tuntui että on hankala/ei riidatonta irtisanoutua. Tein lapsen sopivassa välissä niin tiesin saavani pari vuotta taukoa töistä. Ensi vuonna pitäisi palata töihin, ahdistaa jo nyt. Tekisi mieli tehdä toinenkin lapsi mutta talous menisi aika tiukille jos ei kävisi välillä töissä.

Vierailija
6/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pankissa töissä ja en tykännyt työstäni ollenkaan. Toteutin sitten unelmani ja pääsin lentoemännäksi. Palkka on pienempi, mutta olen onnellinen 😊

Vierailija
7/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt vaikka on huono palkka. Muuten napsahtaa karenssi.

Vierailija
8/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa elää karenssiajan yli, ei kannata jäädä. Ei ole pidemmän päälle yhteiskunnallekaan hyödyksi sellaiset työpaikat, jotka tuottavat huonosti voivia kansalaisia.

Vierailija
9/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, etsisin minulle sopivan duunin. Ei se duuni muutu vaan itse on mietittävä mitä tahtoo. Minä en halua asiakaspalveluun ja kouluttauduin kirjanpitäjäksi.

Vierailija
10/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Ehkä antaisin aikaa ja katsoisin josko "paha olo" menee pois. Raha tuo tyydytystä, joten jos ei työssä käyminen ihan sietämätöntä olisi tai tilalle löytyisi yhtä hyvää/parempaa paikkaa, varmaan yrittäisin päästä yli "pahasta olosta".

Vierailija
11/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaisessa työssä jaksa olla paria kuukautta enenpää, sitten kyllä tulee yleensä vakava psyykkinen ja fyysinen uupuminen, joka voi johtaa pitkäkestoiseen masennukseen.

Yritä mieluummin tehdä jotain sellaista työtä, jossa olet hyvä ja jota haluat tehdä, silloin rahallakaan ei ole niin suuri merkitys, vaan mielekkäällä työllä.

Vierailija
12/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten en myöskään halua duunia kovin isosta yrityksestä, keskisuuri on ok js ei kovin naisvaltainen. Jos et halua palata, oletko opiskellut jotain tai hakenut ahkerasti muuta duunia?

Vierailija
13/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on varaa elää karenssiajan yli, ei kannata jäädä. Ei ole pidemmän päälle yhteiskunnallekaan hyödyksi sellaiset työpaikat, jotka tuottavat huonosti voivia kansalaisia.

Ihmeellinen ajatusmaailma. Työn kuuluu olla hauskaa ja tuilla elelevä elämäntapatyötön on yhteiskunnalle hyödyllisempi kuin työssäkäyvä nettomaksaja?

Vierailija
14/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat lasta niin palaa ja ole sen aikaa että voit tehdä toisen. Toisen saatuasi sulla pitää olla plän b valmiina mitä jatkossa

Vierailija
15/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ajatusmaailma. Työn kuuluu olla hauskaa ja tuilla elelevä elämäntapatyötön on yhteiskunnalle hyödyllisempi kuin työssäkäyvä nettomaksaja?

Sanoiko kirjoittaja niin?

Vierailija
16/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissaan tuntuu pahalta, pitää lähteä. Olen lähtenyt valitettavasti kahdestikin. Silti uskaltaisin väittää, että vika oli työpaikoissa, ainakin pääasiallisesti. 

Vierailija
17/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille lähtijöille, kantoiko siivet?

Vierailija
18/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille pahalle ololle on työpaikalla joku/jokin selkeä syy, lähtisin. Epämääräisen pahan olon vuoksi hakeutuisin itse hoitoon.

Vierailija
19/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ennenkuin olisi käynyt liian rankaksi. Karenssi oli 3kk, mutta ihan sama! En halua elää elämääni kärsien. Onnellinen :) 

Vierailija
20/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin, ei tullut karenssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi