Miten usein syötte sipsejä?
Kommentit (35)
Joka viikko pari pussia. Sipsit on mun heikkous ja voisin syödä niitä joka päivä. Varsinkin huonoina päivinä mulla on valtava tarve saada niitä.
Kerran viikossa,
ja karkkiakin syön.
1-7 kertaa viikossa.
Vähintään kerran. Edellispäivä ostin sipsejä ja enää ei ole rahaa sipisiin.
Tai onpas sittenkin mutta ei tuollaisille matalan budgettien paskoille.
Viikonloppusin ainakin pussi ja monesti viikollakin 1-2 pussia. Hyviä naposteltaviahan nuo on. Kun ei mulle niin makea maistu.
Muutaman kerran vuodessa. Suolisto ei tykkää yhtään, seuraavan päivän saa ilostuttaa muita ihmisi järkyttävän pahanhajuisilla pieruilla.
Joka viikko iso pussi miehen kanssa puoliksi.
Söin 2 vkoa sitten sellaisen alle 100 g pussin. Nyt tekisi taas mieli, koska olen päästänyt itseni liian nälkäiseksi. Kuukautisten alla on muutenkin aina sudennälkä.
Kerran kuussa jossain illanistujaisissa. Ei niitä yksin tuu koskaan ostettua.
Joka viikonlopuksi ostan ja yksin syön. Karkista en välitä.
Laskeskelin tässä, että viime viikolla lomaillessa tuli juhlimisen yhteydessä syötyä kuutena päivänä sipsejä, hui! Olen tästä huolimatta hoikka. Tavallisesti syön ehkä kerran viikossa.
Sipsit ovat suurta herkkuani. Usein menee. Sanotaanko, että liian usein;)
Yleensä kerran viikossa... mutta sen sijaan en syö suklaata tai muita karkkeja enkä keksiä.
Ihanan normaalisti ihmiset syövät niitä sipsejä.
Varmaan lähemmäks parikymmentä vuotta sitten viimeks. Jotenkin ei näin aikuisiällä enää luonto anna periksi ostaa/syödä mitään noin rasvasta. Tulis liian kova morkkis. Hyviähän ne kyllä olis!