Miten usein syötte sipsejä?
Kommentit (35)
Miten kauan sipsipussi säilyy teillä kaapissa?
Pari kertaa vuodessa? Pari kertaa kuukaudessa? Miten usein?
Ööh ehkä pari kertaa kuussa. Joskus menee pidempiä aikoja ilman, joskus tekee enemmän mieli.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne lihota aivan kamalasti?
Sitä tässä ihmetelläänkin, että miten jotkut voivat syödä sipsejä usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne lihota aivan kamalasti?
Sitä tässä ihmetelläänkin, että miten jotkut voivat syödä sipsejä usein.
Enemmän olen huolissani suolan määrästä. Siksi syön harvoin.
En koskaan. Jos joku työntää eteen tarjoiluastiassa saatan kohteliaana ottaa yhden, mutta en muuten.
Keskimäärin kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa.
Silloinkin tulee semmonen ihme syyllisyyden ja mielihyvän sekainen olo.
Kerran viikossa tai kahdessa. En ole yhtaan makean peraan, mutta sipseista tykkaan senkin edesta.
Pari kertaa kuussa on pakko saada.
Melkeinpä joka viikko, koska sipsit ovat heikkouteni. Toisaalta mulla on niin fyysinen työ, ettei sillä ole mitään väliä, syönkö viikonloppuna pussin vai kaksi.
Silloin haluan sipsiä tulee suolaisen nälkä eli puolen vuoden välein. Makean nälkä tulee kuukaustisten aikana herkemmin, siksi eniten tykkään makeasta kuin suolasesta. Pitäisi lopettaa turha mässäily kuukautisten aikana...
Meille ostetaan sipsipussi neljän hengen perheeseen joka lauantai! Karkkia ei sitten syödäkään juuri koskaan, lapsetkin valitsee aina mieluummin viikonloppuna sipsipussin kuin karkkia.
Muutaman kerran vuodessa, luulisin. Harvoin tulee ostettua, vaikka olen ennemmin suolaisen napostelija kuin makean. Vaikka niissä suolaakaan hyvä jos hitusen enemmän kuin kaikissa muissa mitä syön, leivissä, leikkeleissä, muroissa (joita en kyllä syö) yms. Olen kai niin kypsä kun kierrän ruokahyllyt ja ostan viikon tai kahden ruoat, ettei tule kurkittua herkkuhyllyille. Ja kotoa on paha lähteä hakemaan mieliteon yllättäessä, kun kauppaan on 8 km.
Ehkä kerran vuoteen. Tuskin sitäkään. En juuri koska osta vaan nuo on napsittu bileissä
3 kertaa vuodessa: vappuna ja omien lasten synttäreillä.
Täällä puhutaan jopa dipistä. Silloin pitää olla jo kunnon bileet päällä. Aika harvinaista herkkua kyllä.