Miks oon idiootti ja annan saman miehen tehdä saman jo sadannen kerran
Taas rikki ja hajalla. Aina se tulee uudestaan ja sekottaa mun pään. Sitten katoaa viikoiksi. Miten helvetissä saan tän loppumaan?
Kommentit (3)
Mä olen nyt kärvistellyt vuoden verran ja torjunut miestä, joka oli niin ihana mun mielestä aluksi ja meillä oli aina intiimiä ja ihanaa yhdessä, mutta joka yllättäen halusi pitää muutamaa muutakin naista ja katosi viikoksi ja sit taas halusi nähdä, ei edes valehdellut vaan oli aina niin ihanan rehellinen...mä vaan päätin, että nyt loppu ja käskin hänen painua helvettiin. On niitä viestejä silloin tällöin tullut ja on törmätty kadulla, mutta vaikka kuinka pahalta on tuntunut olen pysynyt päätöksessäni ja arvaa mitä, alkaa tuntua HELVETIN hyvältä!!!! Ja nyt miehiä alkaa tulla ovista ja ikkunoista, sillä kaikki rakastaa itsevarmaa (muttei ylimielistä) iloista naista. Joten tsemppiä, sä pystyt siihen!
Sama täällä, oon niin ihastunut että sattuu :( tunteet.. :( mut kokemus on opettanut että tää menee ohi, mut nyt sattuu ja lujaa. De mies pitää mua jonain varapilluna, käyttää silloin kun ei muita saa. Sit kun oon just unohtamassa siltä tulee taas joku viesti et nähdäänkö jne.. Ja hellyn ja sit se taas katoaa eikä vastaa viesteihin kun ok tai Joo tai ei.. Tuntuu pahalta ja typerälle. Aikuinen fiksu nainen, mutta tunneasioissa ihan säälittävä.
Ota vähän korjaavaa kyrsää netin kautta. Huomaat, että meressä on paljon muitakin sinttejä kuin tuo yksi.