Metron alle
Voi kun toivoisin, että Suomessakin joku päättäisi maallisen vaelluksensa tulemalla tönäistyksi metron alle - siis samalla tavalla kuin romaanissa Harjunpää ja pahan pappi! Keskustelu aiheesta ei heti laantuisi. En osaa edes kuvitella esim omalle kohdalleni sellaista kuolemaa... hui. :D
Kommentit (4)
No voin tönäistä sut niin saat kokea sen hauskuuden.
Ei tarvi tönäisijää. Moni hyppää ihan vapaaehtoisesti metron/ junan alle. Arvaa miltä viattomasta kuljettajasta tuntuu? Idiot!
Vuosittain reilu kymmenen ihmistä tekee Helsingissä itsemurhan hyppäämällä metron alle. Paras paikka on odottaa laiturilla ihan tunnelin edessä ja hypätä saapuvan junan alle ennen kuin se hidastaa vauhtia.
Olen itse ollut kerran aamulla tulossa metrolla Ruoholahdesta kun Kampin asemalla tuli äkkijarrutus kun kun joku hyppäsi alle ja juna pysähtyi. Kuski tuli ohjaamosta vaunun puolelle ja sanoi että on tapahtunut onnettomuus mutta ei muuta. Olin onneksi ensimmäisessä vaunussa niin pääsin ulos, taaemmissa vaunuissa olleet joutuivat odottamaan kun pelastuslaitos keräili ruumiinosat talteen.
Tyhmä.