Pisin aikasi juomatta alkoholia?
Kommentit (46)
33vuotta ja muutamia kuukausia päälle, eikä vieläkään tee mieli juoda alkoholia
aikuisiällä 3-4 viikkoa koska olin sairaalassa
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Minulla on 32 vuotta ja ei tee mieli.
17 vuotta aikuisena. En ole ollut alkoholisti, tajusin vaan homman turhuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Minulla on 32 vuotta ja ei tee mieli.
Jos osaisin, teksin tähän sellaisen "ylävitoset"-merkin :)
Alkoholin käytön lopetin kokonaan reilun 3,5 vuotta sitten, mutta toki olin juomatta ennen ensikännejä miltei 14 vuotta.
N41
22 tuntia. Pitäs kai lopettaa kokonaan.
No lapsena varmaan 12-13-vuotiaaksi, sitten maistoin. Aikuisena varmaan lähemmäs puoli vuotta, ei mitään erityistä syytä. Alkoholin kanssa ei ongelmia, en ole ollut raskaana tms. N28
Olen ollut nyt kuusi vuotta juomatta alkoholipitoisia juomia. Kyllästyin tissutteluun, paljon mukavampaa näin ja terveempi olo.
Join alkoholia ensimmäisen ja näillä näkymin viimeisen kerran, kun olin 18. Mitäs siitä nyt onkaan aikaa? 26vuotta jos oikein laskin.
Humalaan en ole juonut koskaan, mutta jossain häissä ja valmistujaisissa olen kilistelymaljan juonut. Siihenpä se sitten onkin jäänyt. Ja ikää on 27 vuotta.
5 päivää menee joka viikko kun en juo mitään.
Pistän paremmaksi; syksyllä tulee 64 vuotta! Ja tupakkiakaan en ole koskaan maistanut. Onnellisesti on mennyt elämä ilman, ja taitaapa mennä hautaan asti.
Vuosi ja 2 kk olen nyt ollut ilman. Join ennen joka viikko ja joskus kahdestikin ja ajattelin että olisi jotenkin hankalaa lopettaa, mutta ei todellakaan tee edes mieli. :)
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi; syksyllä tulee 64 vuotta! Ja tupakkiakaan en ole koskaan maistanut. Onnellisesti on mennyt elämä ilman, ja taitaapa mennä hautaan asti.
Tälle ISO peukku!!!
Lappalaisten cooper-testi.
12 minuuttia juomatta viinaa.
Heti syntymäni jälkeen 12 vuotta.