Tiedätkö ilman googlea mistä Teflon Brothers laulaa: Copa Mundialit jalkaani laitan
Biisissä Lähiöunelmii (feat Mariska) Teflon Brothers laulaa: Pikkukundina unelmoin aina Copa Mundialit jalkaani laitan.
Tiedätkö ilman googlea mitkä ova Copa Mundialit?
Kommentit (15)
No varmaan useimmat tietää että copa mundial on jalkapallon mm-kisat. Jos ne laitetaan jalkaan, niin varmaankin jotku nappikset.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan useimmat tietää että copa mundial on jalkapallon mm-kisat. Jos ne laitetaan jalkaan, niin varmaankin jotku nappikset.
Mä en kyllä tienny et copa mundial tarkoittaa futiksen mm-kisoja, mutta tiesin että ne on legendaariset nappikset.
Joo. Pelasim futista 10vuotta. Mulla ei kuitenkaa ollut koskaa kys. nappiksia, pumat istu paremmin.
Olin Kaukomarkkinoilla kesätöissä muutaman vuoden ajan vuosituhannen vaihteessa. Joo, kyllä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tienny et copa mundial tarkoittaa futiksen mm-kisoja, mutta tiesin että ne on legendaariset nappikset.
Jos on kuullut Copa Americasta, eli Amerikan mantereen mestaruusturnauksesta, niin varmaankin voi päätellä että mundial on mm-kisat.
En tarkalleen tiedä millaiset, mutta biisistä voi päätellä että jonkunlaiset nappikset.
Jalkapallo on sen verran marginaalilaji Suomessa, että tuskin monikaan moista knoppitietoa tietää, saatikka kaipaa.
Vaan jos olisi laulettu vaikka CCM:stä tai Bauereista, niin jopa olisi hoksattu viittaus lätkään.
Joo tiedän. Löysin kyseiset jalkaan laitettavat kapistukset kirpparilta ja ennen ostoa googletin sanat, jotta selvisi hintataso/laatu.
En tiennyt, mutta arvasin aika lähelle.
Arvelin että liittyy jalkapalloon, koska tiedän Copa American, mutta en osaa espanjaa, enkä tiennyt että "mundial" tarkoittaa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallo on sen verran marginaalilaji Suomessa, että tuskin monikaan moista knoppitietoa tietää, saatikka kaipaa.
Vaan jos olisi laulettu vaikka CCM:stä tai Bauereista, niin jopa olisi hoksattu viittaus lätkään.
Jalkapallo ei todellakaan ole marginaalilaji Suomessa! Yksi suosituimmista lajeista sekä aikuisten että lasten keskuudessa.
Ja vastaus kysymykseen: legendaariset nappikset. Tiedän, vaikken ole fudista pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Arvelin että liittyy jalkapalloon, koska tiedän Copa American, mutta en osaa espanjaa, enkä tiennyt että "mundial" tarkoittaa maailmaa.
Se on suurin piirtein sama kaikissa latinaan perustuvissa kielissä.
En