Kuka esittää lidl:n kesämainoksessa sitä poikaa?
Kommentit (90)
Mielestäni voisi olla ulkonäön perusteella Martti Suosalolle sukua. En tiedä onko näin, mutta Suosalo pojasta tulee ensimmäiseksi mieleen. Mainio poika!
Minä olen sitten kai ainoa jonka mielestä ne mainokset oli ärsyttäviä ja vastenmielisiä heti ensinäkemältä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitten kai ainoa jonka mielestä ne mainokset oli ärsyttäviä ja vastenmielisiä heti ensinäkemältä.
Onhan kaikenlaisia tosikkoja olemassa, älä välitä.
Olisiko facebookissa omaa faniryhmää tälle pojalle?
Aivan hurmaava!!
Kesän lasta ei ole ilmat suosineet 😑, mutta joo, hauska poika☺️
Apua...nyt vasta hokasin ,että " Vesa" on sen faija 😂
Toivottavasti kaverista kuullaan vielä - lahjakas on todella.
Älkää kertokoon sen pojan nimeä palstalla! Täälläkin päivystää vaikka mitä kahleita, annetaan pojan olla!
Vierailija kirjoitti:
Älkää kertokoon sen pojan nimeä palstalla! Täälläkin päivystää vaikka mitä kahleita, annetaan pojan olla!
Demissä yhtä kuuma keskustelu tästä
Varhaisteini muka, pyh! Varmaan täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
OT
Näin "Vesan" Koivukylän Lidlissä pari viikkoa sitten. Pojasta ei tietoa. Sorry.
Eipä?
Asuuko se sielläpäin? Pitääkin mennä velipojalle kylään. ;)
Muuta en tiedä, mutta lookki sama kuin kaikilla teinipojilla nyt: Patrik Laine -takatukka+lippis-imitaatio.
Yhdessä tuon mainoskavalkadin pätkässä muuten apinoidaan tätä:
https://i0.wp.com/www.vallankumous.org/blogi/wp-content/uploads/2011/05…
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä yhdeltä luihulta suomalaiselt miesnäyttelijältä, jonka nimeä en saa päähäni. Vaaleat hiukset ja ehkä vähän rokonarpiset kasvot, joissain poliisisarjoissa tms. ollut. Ei Suosalo vaan joku samantapainen.
Antti Reini?
Vähän tuossakin mainoksessa ärsyttää asetelma, että nainen ja tyttö on vähän fiksumpia ja miespuoliset kaheleita. Onko se suomalainen ilmiö vai maailman laajuinen? Siis. että mainoksessa nainen on aina fiksu ja mies hömelö?
Vierailija kirjoitti:
Siis se poika on varmaan joku 13v?
Taisi tulla aika pahasti naisten näpeille kun kauhistelevat kun jotkut miehet täällä pitävät 15-vuotiaita tyttöjä seksikkäinä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuossakin mainoksessa ärsyttää asetelma, että nainen ja tyttö on vähän fiksumpia ja miespuoliset kaheleita. Onko se suomalainen ilmiö vai maailman laajuinen? Siis. että mainoksessa nainen on aina fiksu ja mies hömelö?
Se on sallitumpaa, koska se ei ole totta. Samoin kun kauniin ihmisen sanominen rumaksi on sallitumpaa kuin oikeasti ruman sanominen rumaksi.
Hampaista päätellen hänen äitinsä on paritellut majavan kanssa.
Oon miettiny samaa