Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka esittää lidl:n kesämainoksessa sitä poikaa?

Vierailija
17.07.2017 |

Kertokaa salapoliisit.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana söde nuori herra tämä mainoksen kaveri. Jos olisin nuorempi, olisin varmaan ihan rakastunut :)

Vierailija
22/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT

Näin "Vesan" Koivukylän Lidlissä pari viikkoa sitten. Pojasta ei tietoa. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etin 😂😂 hetki

-köpöttelijä

Vierailija
24/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen miettinyt että miten niitä tuonnäköisiä on paljonkin mainoksissa, mutta eikö täällä joku ketju ollut että onkin sama kuin mäkkärin mainoksessa?

Vierailija
25/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vesa" ei kyllä pääse roolihahmostaan koskaan irti.

Vierailija
26/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen miettinyt että miten niitä tuonnäköisiä on paljonkin mainoksissa, mutta eikö täällä joku ketju ollut että onkin sama kuin mäkkärin mainoksessa?

Mäkkärin mainoksen tekijät ja näyttelijät saisi tukehtua burgeriin.

Helvetin rasittava ja huono mainos "oliksss sillon mäkkrrrkärriiiiiii" voi vittu!! Ja joka välissä pitää spammata sitä, päätin jo viikkoja sitten etten köy enää ikinä mäkissä tuon mainoksen takia.

Todella typerää tunteisiin/sympatiaan vetoamista.

"Hei katsokaa pikkulapsi jankkaa vitsikkäästi olevinaan hauskaa juttua hihihi (joo tulkaas ostamaan epäterveellistä ruokaa, voittoahan tässä vaan halutaan mutta typerä yleisö innostuu pikkulapsista niin että kahisevaa riittää)"

Se joka tuon mainoksen takia haluaa mäkkiin, ei kovin fiksu taida olla, tai on ainakin todella altis mainostajien ilmiselville kikoille.

Vierailija
27/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se poika on varmaan joku 13v?

Vierailija
28/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lidlin poitsu sama, joka jossain hampurilaisketjun mainoksessa halusi chlorellapirtelöitä jne?

Vierailija
29/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks sun lapsuudessaperrrrrrkeleeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin rasittava ja huono mainos "oliksss sillon mäkkrrrkärriiiiiii" voi vittu!! Ja joka välissä pitää spammata sitä, päätin jo viikkoja sitten etten köy enää ikinä mäkissä tuon mainoksen takia.

"Hei katsokaa pikkulapsi jankkaa vitsikkäästi olevinaan hauskaa juttua hihihi (joo tulkaas ostamaan epäterveellistä ruokaa, voittoahan tässä vaan halutaan mutta typerä yleisö innostuu pikkulapsista niin että kahisevaa riittää)"

Se joka tuon mainoksen takia haluaa mäkkiin, ei kovin fiksu taida olla, tai on ainakin todella altis mainostajien ilmiselville kikoille.

Ärsyttävintä siinä mainoksessa on se tympeä teinipissis.

Vierailija
30/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se lidlin poitsu sama, joka jossain hampurilaisketjun mainoksessa halusi chlorellapirtelöitä jne?

Mun mielestä sama poika, joka halusi niitä spiruliinapirtelöitä.

Vierailija
31/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

GRILLAAGRILLAAGRILLAAGRILLAA MAISSII!!11!! PAKETTI AUKI NAKIT MÄ NAUTIN!!!11!!!1#1!!

Vierailija
32/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään että mainoksissa on ihan oikean ihmisen näköisiä näyttelijöitä. Onko kriipimpää kuin tuo naappoli rooma naappoli rooma- komean miehen oksettavan imelä RRooma?

Vierailija
33/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks sun lapsuudessaperrrrrrkeleeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten menevät mäkkäriin ihan sen takia että pitävät ruoasta, eivät mainoksen takia. Korkeintaan tulee mieleen, että hmm, voisipa taas käydä mäkissä.

Vierailija
34/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keski-ikäiset mammat kuolaavat varhaisteiniä.

Vierailija
35/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kuolannut? "Symppis tyyppi?"

Vierailija
36/90 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö. Ei täällä kukaan mitään ole kuolannut, enemmänkin äidillisiä tunteitahan tuo herättää.

Vierailija
37/90 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin illalla tätä ketjua ja poika tuli sitten uniini. Poika voisi olla ikänsä puolesta lapseni ja hän olikin unessa lasteni kanssa. :) Hän tulee varmaan olemaan iso nimi muutaman vuoden päästä, sillä näytteleminen sopii pojalle tosi hyvin.

Vierailija
38/90 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa muuten hyvinkin olla!

Vierailija
39/90 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selvästi sama poika mäkkärimainoksessa..

Ap

Vierailija
40/90 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa muuten hyvinkin olla!

Ja pakurikääpäteetä! Sama on varmaan, mutta varttunut pari vuotta Lidlin mainokseen. Kertakaikkiaan mainio tyyppi.