Kuka esittää lidl:n kesämainoksessa sitä poikaa?
Kommentit (90)
OT
Näin "Vesan" Koivukylän Lidlissä pari viikkoa sitten. Pojasta ei tietoa. Sorry.
Minä taas olen miettinyt että miten niitä tuonnäköisiä on paljonkin mainoksissa, mutta eikö täällä joku ketju ollut että onkin sama kuin mäkkärin mainoksessa?
"Vesa" ei kyllä pääse roolihahmostaan koskaan irti.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen miettinyt että miten niitä tuonnäköisiä on paljonkin mainoksissa, mutta eikö täällä joku ketju ollut että onkin sama kuin mäkkärin mainoksessa?
Mäkkärin mainoksen tekijät ja näyttelijät saisi tukehtua burgeriin.
Helvetin rasittava ja huono mainos "oliksss sillon mäkkrrrkärriiiiiii" voi vittu!! Ja joka välissä pitää spammata sitä, päätin jo viikkoja sitten etten köy enää ikinä mäkissä tuon mainoksen takia.
Todella typerää tunteisiin/sympatiaan vetoamista.
"Hei katsokaa pikkulapsi jankkaa vitsikkäästi olevinaan hauskaa juttua hihihi (joo tulkaas ostamaan epäterveellistä ruokaa, voittoahan tässä vaan halutaan mutta typerä yleisö innostuu pikkulapsista niin että kahisevaa riittää)"
Se joka tuon mainoksen takia haluaa mäkkiin, ei kovin fiksu taida olla, tai on ainakin todella altis mainostajien ilmiselville kikoille.
Siis se poika on varmaan joku 13v?
Onko se lidlin poitsu sama, joka jossain hampurilaisketjun mainoksessa halusi chlorellapirtelöitä jne?
Oliks sun lapsuudessaperrrrrrkeleeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin rasittava ja huono mainos "oliksss sillon mäkkrrrkärriiiiiii" voi vittu!! Ja joka välissä pitää spammata sitä, päätin jo viikkoja sitten etten köy enää ikinä mäkissä tuon mainoksen takia.
"Hei katsokaa pikkulapsi jankkaa vitsikkäästi olevinaan hauskaa juttua hihihi (joo tulkaas ostamaan epäterveellistä ruokaa, voittoahan tässä vaan halutaan mutta typerä yleisö innostuu pikkulapsista niin että kahisevaa riittää)"
Se joka tuon mainoksen takia haluaa mäkkiin, ei kovin fiksu taida olla, tai on ainakin todella altis mainostajien ilmiselville kikoille.
Ärsyttävintä siinä mainoksessa on se tympeä teinipissis.
Vierailija kirjoitti:
Onko se lidlin poitsu sama, joka jossain hampurilaisketjun mainoksessa halusi chlorellapirtelöitä jne?
Mun mielestä sama poika, joka halusi niitä spiruliinapirtelöitä.
GRILLAAGRILLAAGRILLAAGRILLAA MAISSII!!11!! PAKETTI AUKI NAKIT MÄ NAUTIN!!!11!!!1#1!!
Mä tykkään että mainoksissa on ihan oikean ihmisen näköisiä näyttelijöitä. Onko kriipimpää kuin tuo naappoli rooma naappoli rooma- komean miehen oksettavan imelä RRooma?
Oliks sun lapsuudessaperrrrrrkeleeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten menevät mäkkäriin ihan sen takia että pitävät ruoasta, eivät mainoksen takia. Korkeintaan tulee mieleen, että hmm, voisipa taas käydä mäkissä.
Ja keski-ikäiset mammat kuolaavat varhaisteiniä.
Kuka on kuolannut? "Symppis tyyppi?"
Höpö. Ei täällä kukaan mitään ole kuolannut, enemmänkin äidillisiä tunteitahan tuo herättää.
Luin illalla tätä ketjua ja poika tuli sitten uniini. Poika voisi olla ikänsä puolesta lapseni ja hän olikin unessa lasteni kanssa. :) Hän tulee varmaan olemaan iso nimi muutaman vuoden päästä, sillä näytteleminen sopii pojalle tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa muuten hyvinkin olla!
Joo selvästi sama poika mäkkärimainoksessa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa muuten hyvinkin olla!
Ja pakurikääpäteetä! Sama on varmaan, mutta varttunut pari vuotta Lidlin mainokseen. Kertakaikkiaan mainio tyyppi.
Ihana söde nuori herra tämä mainoksen kaveri. Jos olisin nuorempi, olisin varmaan ihan rakastunut :)