Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman mies valitsisit, ruman naisen jolla todella huippu kroppa tai sitten..

Kumpikampikompi?
17.07.2017 |

Jumalaisen kauniin naisen kasvoiltaan, mutta kokoa XXXXL, eikä aikomustakaan laihduttaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo vastaus. Ottaisin sen ruman naisen.

Toisaalta kysymys osoittaa sen miten helppoa on naisten elämä. Treenaa kroppa kuntoon eikä muulla ole juuri väliä.

Saako mies samanlaisen suosion timmillä kropalla? Ei saa, miehellä pitää olla komea naama ja pitkä ruumiinpituus ja iso penis ja leveät hartiat ja matala ääni, korkean statuksen koulutus/työ ym ym ym ym ym ym ym ym

No minä olen ruma nainen jolla ei ole ollut menekkiä koskaan, vaikka kroppa oli siellä alipainon puolella. Miten sen olisi treenannut kuntoon? Se huippu kroppa taitaa tarkoittaa juuri tiettyä mallia, isoilla tisseillä.

Tiettyä mallia juu, mutta siihen mahtuu aika moni nainen luustonsa kannalta. Ei kaikki tietenkään. Mutta ne muotoja antavat lihakset kestää aikaa treenata, ja on pakko olla ankara itselleen. Etenkin jos luoja ei ole antanut avokätisesti. Jos ikääkin on, niin se vaatii jopa kovaa rääkkiä.

Tisseillä ei niin väliä, jos lantio, reidet, pylly ja vatsa on kunnossa. Minulle tämä siis tarkoittaa keski-, ja alakropan lihastreenia, ei juoksua eikä kevyitä pitkiä sarjoja.

-eri sinkkumies.

Niin helppoa on kaikkien naisten elämä.

Onhan toi helppoa. Kids play siihen verrattuna, että saa geenilotossa huonon arvan.

Vierailija
22/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksinkeskusteleva Sinkkumies, oletko ajatellut että:

-linnunluinen läski ilman hiuksia ja rahaa ei, korostan EI, valitse kumpaakaan. Et ole kisoissa edes mukana.

Vai niin. Katkera punkero se siellä tilittää ;) hihi..

Sinkkumies

Miehekästä toi hihittely;)! Joo, miten sen nyt ottaa 87-70-87.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kysymys osoittaa sen miten helppoa on naisten elämä. Treenaa kroppa kuntoon eikä muulla ole juuri väliä.

Saako mies samanlaisen suosion timmillä kropalla? Ei saa, miehellä pitää olla komea naama ja pitkä ruumiinpituus ja iso penis ja leveät hartiat ja matala ääni, korkean statuksen koulutus/työ ym ym ym ym ym ym ym ym

No minä olen ruma nainen jolla ei ole ollut menekkiä koskaan, vaikka kroppa oli siellä alipainon puolella. Miten sen olisi treenannut kuntoon? Se huippu kroppa taitaa tarkoittaa juuri tiettyä mallia, isoilla tisseillä.

Tiettyä mallia juu, mutta siihen mahtuu aika moni nainen luustonsa kannalta. Ei kaikki tietenkään. Mutta ne muotoja antavat lihakset kestää aikaa treenata, ja on pakko olla ankara itselleen. Etenkin jos luoja ei ole antanut avokätisesti. Jos ikääkin on, niin se vaatii jopa kovaa rääkkiä.

Tisseillä ei niin väliä, jos lantio, reidet, pylly ja vatsa on kunnossa. Minulle tämä siis tarkoittaa keski-, ja alakropan lihastreenia, ei juoksua eikä kevyitä pitkiä sarjoja.

-eri sinkkumies.

Onhan toi helppoa. Kids play siihen verrattuna, että saa geenilotossa huonon arvan.

Ai niinku sen romuluisen laihan naisen kropan johon ei muotoja saa?

Vierailija
24/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri sinkkumies.

Ai niinku sen romuluisen laihan naisen kropan johon ei muotoja saa?

Huono arpa geenilotossa. Kuitenkin 90% on normaalivartalo. Muutamalla prosentilla tosi huono tai tosi hyvä.

Onhan se melko helppoa jos 90% saa itsestään haluttavan treenaamalla. Jos taas ei jaksa treenata, vaan syö sipsejä ja notkuu av palstalla, niin voi voi..

Vierailija
25/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-linnunluinen läski ilman hiuksia ja rahaa ei, korostan EI, valitse kumpaakaan. Et ole kisoissa edes mukana.

Sinkkumies

Ei kuullosta hyvältä, mutta ei noi mitat mulle mitään sano, kun en ole naisia koskaan mittaillut. Olen vain katsonut mikä näyttää omaan silmään hyvältä. 

Etkä sä pysty mielipidevaikuttamaan muhun, kun ei teillä ole mitään paukkuja semmoiseen. Ne paukut on häipyneet aikoja sitten, hihi.. ;)

Vierailija
26/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://goo.gl/images/Zvw6ip

Vai

https://goo.gl/images/TFjzsR

?

Kumpi viehättää enemmän?

Tokassa ei näy kropan itselleni tärkeimmät piirteet, joten en pysty vastaamaan. Ykkönen on kuitenkin poissuljettu.

Joku vuosi sitten etsin netistä oikeaa butterfacea, mutta ei löytynyt. Ainuttakaan. Jos kroppa oli oikeasti kohillaan, naamakin oli, tai sitten en nähnyt naaman virheitä.

Myönnetään että minulla on suht tiukat kriteerit kropan suhteen, mutta joka ilta salilla on kriteerini ylittäviä naisia, joten ei ne nyt niin mahdottomia voi olla.

-eri sinkkumies.

Vierailija
27/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei kuullosta hyvältä, mutta ei noi mitat mulle mitään sano, kun en ole naisia koskaan mittaillut. Olen vain katsonut mikä näyttää omaan silmään hyvältä. 

Etkä sä pysty mielipidevaikuttamaan muhun, kun ei teillä ole mitään paukkuja semmoiseen. Ne paukut on häipyneet aikoja sitten, hihi.. ;)

Vai Sinkkumies ei tiedä mitoista mitään, aika epä-pro:ta!

Melko harhaista samassa lauseessa sekä puhua yksittäiselle ihmiselle että monikossa.

Paukkujani en käytä sinun mielipiteisiin, vain vastavuoroiseen päänaukomiseen.

Jatka jatka ps kuva olis kiva, älä ota alapäästä, kun röllön alta ei näy alle 10 cm mieskalleudet ;)

Vierailija
28/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai

?

Kumpi viehättää enemmän?

Noi linkit ei viehätä. Jos laitat johonkin tunnettuun kuvapalveluun, niin niitä voi katsoakin. 

Vierailija
29/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai

?

Kumpi viehättää enemmän?

Tokassa ei näy kropan itselleni tärkeimmät piirteet, joten en pysty vastaamaan. Ykkönen on kuitenkin poissuljettu.

Joku vuosi sitten etsin netistä oikeaa butterfacea, mutta ei löytynyt. Ainuttakaan. Jos kroppa oli oikeasti kohillaan, naamakin oli, tai sitten en nähnyt naaman virheitä.

Myönnetään että minulla on suht tiukat kriteerit kropan suhteen, mutta joka ilta salilla on kriteerini ylittäviä naisia, joten ei ne nyt niin mahdottomia voi olla.

-eri sinkkumies.

Jep ei tule mieleen yhtään naista, joka kelpaisi kropan puolesta mutta naaman ei. Vastakkaisia esimerkkejä taas löytyy pilvin pimein

- eri eri sinkkumies

Vierailija
30/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteet ei oikeuta sun henkilökohtaisia hyökkäyksiä. Jos oltaisiin kadulla, niin läpsisin päähän.

Sinkkumies

Vierailija
31/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Melko harhaista samassa lauseessa sekä puhua yksittäiselle ihmiselle että monikossa.

Sinä tässä olet harhainen. Et pysty mielipidevaikuttamaan, eivätkä naiset yleensä kun aion elää yksinäni. Get it? 

Ei mitään paukkuja yksilötasolla. Ei monikossa.

Ja juu, kerroin sen jo palstoilla ennen exää, että yhden pimperon vielä katselen ja jos se on pelleilyä niin keskityn sen jälkeen itseeni. Nyt se kortti on käännetty ja lomailen yksinäni.

Hyvin yksinkertaista, jos vain osaa ajatella. 

Sinkkumies

Vierailija
32/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipiteet ei oikeuta sun henkilökohtaisia hyökkäyksiä. Jos oltaisiin kadulla, niin läpsisin päähän.

Sinkkumies

Jaa.

T: se sun läskiksi kutsuma ;)

Vierailija
33/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihi.. ;)

Vierailija
34/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on sulla ajatukset. Kyllä se menee niin, että se luonne menee kaiken edelle. Ei ulkonäkö. Oli sitten lihava tai laiha.

Vierailija
35/35 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Jaa.

T: se sun läskiksi kutsuma ;)

En tiedä kenelle puhut mutta en kyllä ole ketään haukkunut läskiksi. Ehkäpä se oma heikko itsetunto kääntää asioita muiden viaksi ja keksii vihaa paikoissa missä sitä ei ole?

Sinkkumies

On heikko tai on olematta, ihan kuinka vaan.

Sanonpahan vaan, että lähdit keskustelemaan naisesta, joka XXXL kokoluokkaa, eikä aio laiduttaa, ja väität että et hae naista kuin pantavaksi. Tule kertomaan tännekin, kun joku laihtui sänkyyn viemisen aikana about 30 kg. Ristiriitaista ininää.

Ps. Hihittelijä jää ilman, sekä a että b. Ei tarvitse mielipidevaikuttaa, niin se on. Homostelijat homoille. Vai onko Sinkkumiehen kohderyhmää tajuttomuutta lähentelevän päihtyneet tai kehitysvammaiset naiset, ilmeisesti.