Kumman mies valitsisit, ruman naisen jolla todella huippu kroppa tai sitten..
Jumalaisen kauniin naisen kasvoiltaan, mutta kokoa XXXXL, eikä aikomustakaan laihduttaa.
Kommentit (35)
Butterfacen, jos haluaisin pelkän seksisuhteen. Aina voi laittaa valot pois tai paperipussin päähän.
Kumppaniksi ottaisin mukavan naisen, jonka ajatukset ja mielipiteet kiinnostavat.
Oma miehisyyteni ei tosin antaisi periksi, jos nainen olisi niin raskas tai runsas etten jaksaisi häntä nostaa, joten yli satakiloinen ei itselleni oikein sovi. Vähän yli normaalipainoinen tavis, hieman itseäni lyhyempi ja kevyempi, olisi kaikista paras.
Ruman tietysti. Voitaisiin treenata yhdessä eikä se kuolisi sydäriin ennen kihloja
Että mua korpee nää aloitukset. Ihan niin kuin ihminen valitsisi elämänkumppaninsa pelkän ulkonäön perusteella. Todella omituinen tapa ajatella!
Kumpikampikompi? kirjoitti:
Jumalaisen kauniin naisen kasvoiltaan, mutta kokoa XXXXL, eikä aikomustakaan laihduttaa.
Rumanaamaisen hyväkroppaisen tietysti.
Asettelusi ei kylläkään ole mahdollinen, kasvoiltaan jumalallisen kaunis nainen ei voi olla kokoa xxxl. Semmoinen määrä ihraa tuhoaa poikkeuksetta naamankin.
Kauniit kasvot on itse asiassa uskomaton valtti.
Sen jolla on hyvä kroppa tietenkin. Vaikka nainen olisi "vain" XL, niin rumilus voittaa 100-0.
Sinkkumies
Ja vaikka olisi mitä aikeita laihduttaa. Ei auta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Helppo vastaus. Ottaisin sen ruman naisen.
Toisaalta kysymys osoittaa sen miten helppoa on naisten elämä. Treenaa kroppa kuntoon eikä muulla ole juuri väliä.
Saako mies samanlaisen suosion timmillä kropalla? Ei saa, miehellä pitää olla komea naama ja pitkä ruumiinpituus ja iso penis ja leveät hartiat ja matala ääni, korkean statuksen koulutus/työ ym ym ym ym ym ym ym ym
Treenaus on vasta puolet. Tissit pitää olla ja niitä ei saa treenaamalla.
Sinkkumies
Ei mieheltä pidä kysyä näin vaikeita. Todennäköisesti, pitkän pohtimiseen jälkeen, hän alkaisi homoksi. Win-Win tilanne kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei mieheltä pidä kysyä näin vaikeita. Todennäköisesti, pitkän pohtimiseen jälkeen, hän alkaisi homoksi. Win-Win tilanne kaikille.
Oletpa nokkela, huoh ;(
Kasvoistaan ruman. En kehtaisi näyttäytyä missään noin lihavan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Että mua korpee nää aloitukset. Ihan niin kuin ihminen valitsisi elämänkumppaninsa pelkän ulkonäön perusteella. Todella omituinen tapa ajatella!
Ihme nipoja. Kyseessähän on vertailu, että kumpaa piirrettä arvostaa enemmän. Ainakin omasta vastauksestani se varmaankin kävi aika selväksi ;)
Ja harvoin vastaan sattuu xtra hyväkroppaista rumilusta, tai ultra kaunista mammuttia. Esim. rannalla monesti hyväkroppaiset naiset on muutenkin ihan mukiinmeneviä.
Sinkkumies
Kumpi noista on rikas, sairastaa terminaalivaiheen syöpää ja haluaa naimisiin ilman avioehtoa? O_o
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kysymys osoittaa sen miten helppoa on naisten elämä. Treenaa kroppa kuntoon eikä muulla ole juuri väliä.
Saako mies samanlaisen suosion timmillä kropalla? Ei saa, miehellä pitää olla komea naama ja pitkä ruumiinpituus ja iso penis ja leveät hartiat ja matala ääni, korkean statuksen koulutus/työ ym ym ym ym ym ym ym ym
No minä olen ruma nainen jolla ei ole ollut menekkiä koskaan, vaikka kroppa oli siellä alipainon puolella. Miten sen olisi treenannut kuntoon? Se huippu kroppa taitaa tarkoittaa juuri tiettyä mallia, isoilla tisseillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ruma nainen jolla ei ole ollut menekkiä koskaan, vaikka kroppa oli siellä alipainon puolella. Miten sen olisi treenannut kuntoon? Se huippu kroppa taitaa tarkoittaa juuri tiettyä mallia, isoilla tisseillä.
Juuri näin. Pelkkä laihuus ei riitä. Keskitysleirivangit eivät näytä kauhean kiinnostavilta. Naisessa pitää olla muotoa, niin puhutaan vasta hyvästä kropasta. Ja onhan noita miesten äänestyksiä ennenkin nähty, joissa miehet suosivat muodokkaita naisia, eivätkä mitään luuviuluja.
Joten se luulo siitä omasta laihasta rungosta ei välttämättä miehen silmään ole kuitenkaan se huippukroppa.
Sinkkumies
No yksinkeskusteleva Sinkkumies, oletko ajatellut että:
-linnunluinen läski ilman hiuksia ja rahaa ei, korostan EI, valitse kumpaakaan. Et ole kisoissa edes mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyä mallia juu, mutta siihen mahtuu aika moni nainen luustonsa kannalta. Ei kaikki tietenkään. Mutta ne muotoja antavat lihakset kestää aikaa treenata, ja on pakko olla ankara itselleen. Etenkin jos luoja ei ole antanut avokätisesti. Jos ikääkin on, niin se vaatii jopa kovaa rääkkiä.
Tisseillä ei niin väliä, jos lantio, reidet, pylly ja vatsa on kunnossa. Minulle tämä siis tarkoittaa keski-, ja alakropan lihastreenia, ei juoksua eikä kevyitä pitkiä sarjoja.
-eri sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyä mallia juu, mutta siihen mahtuu aika moni nainen luustonsa kannalta. Ei kaikki tietenkään. Mutta ne muotoja antavat lihakset kestää aikaa treenata, ja on pakko olla ankara itselleen. Etenkin jos luoja ei ole antanut avokätisesti. Jos ikääkin on, niin se vaatii jopa kovaa rääkkiä.
Tisseillä ei niin väliä, jos lantio, reidet, pylly ja vatsa on kunnossa. Minulle tämä siis tarkoittaa keski-, ja alakropan lihastreenia, ei juoksua eikä kevyitä pitkiä sarjoja.
-eri sinkkumies.
Niin helppoa on kaikkien naisten elämä.