Paras sipsi ja dippiyhdistelmä?
Kommentit (84)
Taffelin poimutetut ja Chili-mango-dippi, tosin tuo Sweet Chili on myös hyvä. Estrellan Tzatziki-dippiä tulee myös ostettua, paremman puutteessa jokin valkosipulidippikin käy.
Nyt alkoi tekemään mieli sipsejä...
Älä syö tulee syöpä karsinogeenejä paistetusta tärkkelyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki sipsit majoneesiin dipattuna.
Söin ennen aina noin, mutta vaimo alkoi aina huomauttamaan että voisi terveellisemminkin dipata sipsejä :(
Jätä se! Inhottavaa kun aina pitää puolison (mies tai nainen) valittaa
Perus Taffelin Chips tai Broadway tehtynä itsetehtyyn sinihomejuusto dippiin. Ai että. Voisi taas viikonloppuna kuukausien jälkeen ostaa sipsejä ja tehdä tuon dipin.
Taffelin poimutetut chipsit ja chili-mangodippi. Myös valkosipulidippi hyvä.
En tiedä löytyykö hyllystä vielä mutta sanoisin että San Diego sipsit American dipillä.
Bravo-sipsit ja sweet chili-dippi. Myös cola bbq-dipistä pidän samojen sipsien kanssa, aluksi se oli oudonmakuista mutta jäin koukkuun.
Hollanti pakkohaltuun ottaa 600 tilaa asuttaakseen sinne satoja tuhansia lähi-itäläisiä.
https://farmersforum.com/dutch-govt-set-to-force-farmers-to-sell-land-t…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin ennen aina noin, mutta vaimo alkoi aina huomauttamaan että voisi terveellisemminkin dipata sipsejä :(
Olen itse ollut avioliitossa se "valittaja" kun mies söi jokaisen ruoan kanssa a i n a majoneesia ja esim sipsejä murusteli kippoon jossa pari desiä majoneesia (jonka söi, ja laittoi lisää itselleen), niin meni yli mun ymmärryksen. En tosin haukkunut, vaan asiallisesti aina sanoin et jos hiiiukan miettisi syömisiään, mutta meni kuin kuuroille korville. Kun miehen sanavalmis isä lopulta räjähti pojalleen että "prk, tarviiko sitä majoneesia kaikkeen tunkea" niin isäänsä uskoi ja loppui majoneesin osto ja käyttö, ja pikkuhiljaa painokin alkoi tippua takaisin entisiin mittoihinsa.
Mutta sipsejä meillä syödään suht usein, koska liikutaan nykyään molemmat paljon, niin joskus haluaa herkutella ja hemmotella itseään katsomalla leffaa ja syömällä sipsejä. Usein meillä on linssisipsejä tai Taffelin Furious sipsejä joista sitten me kaikki, myös lapset syövät. Makeat herkut ei mene meillä, mutta useimmiten dipataan noita sipsejä kermaviiliin jossa sitruunamehua, mustapippuria ja sinappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut avioliitossa se "valittaja" kun mies söi jokaisen ruoan kanssa a i n a majoneesia ja esim sipsejä murusteli kippoon jossa pari desiä majoneesia (jonka söi, ja laittoi lisää itselleen), niin meni yli mun ymmärryksen. En tosin haukkunut, vaan asiallisesti aina sanoin et jos hiiiukan miettisi syömisiään, mutta meni kuin kuuroille korville. Kun miehen sanavalmis isä lopulta räjähti pojalleen että "prk, tarviiko sitä majoneesia kaikkeen tunkea" niin isäänsä uskoi ja loppui majoneesin osto ja käyttö, ja pikkuhiljaa painokin alkoi tippua takaisin entisiin mittoihinsa.
Mutta sipsejä meillä syödään suht usein, koska liikutaan nykyään molemmat paljon, niin joskus haluaa herkutella ja hemmotella itseään katsomalla leffaa ja syömällä sipsejä. Usein meillä on linssisipsejä tai Taffelin Furious sipsejä joista sitten me kaikki, myös lapset syövät. Makeat herkut ei mene meillä, mutta useimmiten dipataan noita sipsejä kermaviiliin jossa sitruunamehua, mustapippuria ja sinappia.
Tuo kermaviili dippi ohje kuulostaa hyvältä. Voisinpa kokeilla!
Vähän ohis, mutta muistan kun jenkkikaveri oli kylässä mun luona Suomessa ja tein meille valkosipulidipin kermaviiliin ja tää maistoi ja sylkäisi ulos :D kun ei kuulemma Jenkeissä syödä tollasia dippejä. Hänen ilmeensä oli niin hyvä, oli niin kauhistunut ja totesi ihmetellen että suomalaiset on outoa sakkia, mutta itse sitten kuitenkin dippasi sipsejään majoneesiin ja sitten ketsuppiin (erikseen) ja sulaan voihin ja oli mun vuoro ihmetellä ja olla kauhuissani. Itse syön Manhattan sipsejä jos/kun ostan sipsejä ja dippaan niitä juurikin valkosipulidippiin johon olen sekoittanut hiukan myös tuoretta chiliä pilkottuna.
Kaura väinämöisen palttoon napit ja aioli
Nyt tuli ostettua viikonlopuksi sipsejä, vakio "yhdistelmämme" eli Salt & Vinegar sipsit kera sitruunaisen/etikkaisen kermaviili dippimme jota vaimo tekee.
Manhattan-sipsit ja Taffel Barbeque-dippi <3
Tää kombo on ollut mun lemppari jo 15 vuotta.
Tykkään tehdä dipin ranskankermaan. On parempaa kuin kermaviilidippi.
Maustamattomat ja sour,& cream/valkodipulidippi.
Minkään maustesipsin kanssa en tykkää dipata.