Paras sipsi ja dippiyhdistelmä?
Kommentit (84)
Manhattan sipsit ja valkosipulidippi. Lyömätön yhdistelmä!
Estrella salt & vinegar + ranch 🤤
Melkein kaikki sipsit majoneesiin dipattuna.
Paras dippi Taffelien kanssa on ruokaöljy jota lorautan noin 2 desiä suoraan pussiin, ravistan ja nautin.
Jotkut maustamattomat sipsit itsetehdyn kreikkalainen jogurtti-murustettu feta-sitruunamehu-mustapippuri-suola-dipin kera.
Vaihtelee, mutta tällä hetkellä lemppari on suolasipsit + itetehty american-dippi. Taffelin dippijauheista sweet chili on sellainen, jonka suosiota en oo ikinä tajunnu. Mun mielestä todella vaisu.
Maistuva dippi on helppo tehdä itse. Kermaviiliä / turkkilaista jogurttia 200 g, hieman suolaa (0,5 tl), sokeria (2 tl) ja tuoretta sitruunamehua (3 tl). Tämä on se pohja. Siitä sitten jatkaa ja maustaa tilanteeseen sopivaksi. Esimerkiksi 1 tl sipulijauhetta, tuoretta valkosipulia yksi kynsi, chilijauhetta 0,5 tl, paprikajauhetta 1,5 tl, mustapippuria 0,5 tl.
Taffelin poimut ja paras dippi ikinä Rainbown Chili Sipuli+kermaviili.
Tuon dippikastikejauheen löytäminen vesitti kaikki muut dipit.
Jaa... aina kun haluan dippailla sipseja niin ostan ihan perus suolatut sipsit ja americanodipin jota sitten en kuiteskaan käytä. En vielä ymmärrä miksi teen näin.
Parhaita ovat Taffelin maustamattomat poimut ja dippinä joko Taffelin taco -dippi tai Estrellan Roasted paprika with garlic dipmix.
Vierailija kirjoitti:
Taffelin poimut ja paras dippi ikinä Rainbown Chili Sipuli+kermaviili.
Tuon dippikastikejauheen löytäminen vesitti kaikki muut dipit.
Tykkään myös, mutta jos tuhottavaa on enemmän niin kaipaan useampia makuja.
Herkkuchips ja Holiday-dippi ranskankermaan tehtynä.
Aika hyvä pelkällä suolalla maustettu sileä sipsi löytyy Oikialta. Siihen sitten joulun hitti eli mätidippi tai valmiista valkosipuli tai taco.
Sain syövän, kun söin pari vuotta lidlin perunalastuja ja sweet chili dippiä viikottain. Ja chirizoja ja sokerillista coca colaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysytään paras sipsi ja dippi -yhdistelmää ja porukka avautuu miten ei tykkää dipeistä ja uittaa lehtikaalia suklaassa? Ok.
No vali vali. Olet varmaan uusi keskustelupalsoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee, mutta tällä hetkellä lemppari on suolasipsit + itetehty american-dippi. Taffelin dippijauheista sweet chili on sellainen, jonka suosiota en oo ikinä tajunnu. Mun mielestä todella vaisu.
Mulle taas dipin tarkoitus on pehmentää sipsien makua, joten mitä vaisumpi, sitä parempi (esim. maustamaton jugurtti). :)
Karamellisotu punasipuli sipsit, dippinä sweet chili tai creamy pepper.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki sipsit majoneesiin dipattuna.
Söin ennen aina noin, mutta vaimo alkoi aina huomauttamaan että voisi terveellisemminkin dipata sipsejä :(
Taffelin Broadway ja itsetehty valkosipulidippi !
Amerikan dippi tehosekoittimeen sipsien kanssa ja lusikoit.