Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiinnosta työnteko. Mitä tukia voin saada?

Vierailija
17.07.2017 |

Lukio loppuu ensi keväänä, mutta en halua jatkoopiskelemaan tai töihin. Ei vaan pysty. Mitä tukia voin saada?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa

Vierailija
2/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään ,näänny nälkään asunnottomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitään ,näänny nälkään asunnottomana.

Mene pois, kiitos

Ap

Vierailija
4/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et kerran halua mennä töihin tai opiskella et ole oikeutettu saamaan edes työmarkkinatukea. Se olisi ollut jotain 700 € kuukaudessa.

Asumistukea voit saada hieman vuokranmaksuun.

Toimeentulotukea saat sen verran, ettet nälkään kuole.

Kannattaa ehkä vielä miettiä sitä ammatin hankkimista vielä toinenkin kerta. Muuten on elämä aika synkkää ja ankeaa kituuttamista. Jos ei satu olemaan varallisuutta minkä turvin elää.

Vierailija
5/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni käteen ainakin ja kikkailulla sitten enemmänkin.

Vierailija
6/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei oo mitään vakavaa syytä,mikset mene töihin, niin mun mielestä on ihan oikein, että joudut elämään säälittävää ja melko rahatonta elämää. Jos työnteko ei maistu, niin se on oma valinta , joten ihminen saa sitä, mitä tilaa.

Vierailija
7/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei oo mitään vakavaa syytä,mikset mene töihin, niin mun mielestä on ihan oikein, että joudut elämään säälittävää ja melko rahatonta elämää. Jos työnteko ei maistu, niin se on oma valinta , joten ihminen saa sitä, mitä tilaa.

Paitsi jos äänestää persuja.

Vierailija
8/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto kun pääsisikin töihin! Olen koko aikuisikäni kituuttanut tuolla tonnilla kuussa koska minulla on niin pahat paniikki-ja ahdistusoireet etten ole työkykyinen. Vähään oppii tyytymään ja tämä pieni elämäni on jokseenkin mukavaa mutta voi että kun pystyisin olemaan töissä ja tienaamaan omat rahani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi