Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni piikittelee minua B-kupin rinnoistani

Vierailija
17.07.2017 |

Kuulemma en saisi pitää kauniita paitoja tai lainkaan avokaulaisia paitoja tai sellaisia paitoja, joissa lukee jotain myönteistä. Sain kuulla sitä avioliittoni aikana ja eron jälkeenkin, sillä olemme tekemisissä edelleen lasten vuoksi. Lisäksi hän kiusaa minua raskauksien myötä jääneiden arpienkin vuoksi. Lisäksi lantioni on kuulemma liian leveä ja peppu liian pyöreä. Olen siis 174cm/63kg ja kokoa 36/38. Vihaan vartaloani itsekin.

Itsetuntoni on aivan romuna muutenkin avioliiton jäljiltä ja en enää aio alkaa suhteeseen ainakaan kenenkään miehen kanssa, sillä en pysty luottamaan enää miehiin ja suorastaan pelkään miehiä. Tuntuu vain niin hassulta, kun jotkut miehet ilmeisesti hyväksyvät hyvinkin vajavaisia vartaloitakin. Ja toisaalta olen pohdiskellut, pitäisikö minun korjauttaa vartaloani plastiikkakirurgilla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko aloitukseni tuli mieleeni taas, kun luin tuon toisen ketjun, jossa kyseltiin, kannattaako operoida rinnat, jos niissä on kehityspoikkeama. Mutta siis itselläni ei ole sellaista ja siltikään ex-mieheni ja lastemme isä ei hyväksy kroppaani ja pitää mua niin pienirintaisena, etten saisi pitää (vähäisiä) muotojani korostavia puseroita. Toisaalta peppuakaan en saisi korostaa, kun sekin on ruma, sillä se on liian muhkea kuulemma miesten mielestä.

Mun pitäisi pukeutua joihinkin äärimmäisen peittäviin, löysiin vaatteisiin ainoastaan. Siis sellaisiin, jotka peittävät rinnat ja pepun/lantion muodon. Mutta niiden pitäisi olla jotenkin tyylikkäät silti, sillä muuten hän löytää siitäkin jotain valittamista. :/ Ja aina kun käytän silmälaseja, niin saan siitäkin vinoilua osakseni. Kuulemma muuten kropassani ja kasvoissani ei ole ongelmaa, vain rinnat ja peppu ja vatsakin ovat jotenkin "vammaisen" näköiset hänen mielestään.

Kun soitamme lasten vuoksi Skype-puhelua ja hän näkee mut, niin hän alkaa irvistellä ja ilmeillä naamallaan matkiakseen minua. Exäni käyttäytyy kuin kiusaava ala-asteikäinen poika ja olen hänen kiusaamisensa kohde.

T. Ap

Vierailija
2/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on jokin ongelma. Tiedoksesi, että peppu ei voi olla liian pyöreä ja lantio liian leveä normaalipainoisella. Selvästikään hän ei halua, että saat huomiota muilta miehiltä. Hän haluaa hallita sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla miehesi kommrnteilla ei ole mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa. Olet kaunis ja sinulla on kaunis, terve vartalo. Opettele katsomaan itseäsi hyväksyvästi. Miehesi on sairaan mustasukkainen ja omistushaluinen, haluaa vaan loukata sinua. Ja on onnistunut hyvin, kun jo torjut muut miehet ajatuksenakin. Lakkaat kuuntelemasta häntä, tai keksit jo etukäteen vastauksen. Laitat avonaisen paidan, ja kun pilkkaa, sanot että juuri sait kehut rinnoistasi Jarelta tai somessa joltain hottikselta.

Vierailija
4/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eksäsi pitäisi "hyväksyä" vartalosi? Se on sun kroppasi, ei hänen. Et enää jaa elämääsi hänen kanssaan ja hyvä niin. Ja vaikka jakaisitkin niin ei tuollaisia kommentteja tarvitse kenenkään kuunnella.

Toisekseen miten peppu voi olla liian pyöreä?Kuulostaa siltä että äijältä loppui ideat pahasti kesken kun mitään haukuttavaa ei oikeasti olekaan.

Vierailija
5/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yli kymmenen vuotta sitten kumppani, joka sai oloni tuntemaan hyvin epävarmaksi ulkonäköni suhteen. Hän ivasi rintojani ja yhtä kasvojeni kohtaa. Kunnkatswlwn itsesäni kuvia niihin aikoihin, nyt vanhempana en voi ymmärtää, miten saatoin jopa uskoa häntä. Olen kuvissa kaunis ja sain osakseni myös paljon huomiota muilta. Luueln, että hänen oma epävarmuutensa sai hänet käyttäytymään niin.

Vierailija
6/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä exäsi on ex.

Lopeta skypepuhelut, asialliset lasten asiat sähköpostilla tai tekstareilla.

Lakkaa arvottamasta itseäsi exän loukkaavirn mielipiteiden mukaan.

Siirry elämässä eteenpäin ja ala elää.

Tai sitten toinen vaihtoehto: olethan muistanut kertoa tarpeeksi usein exälle hänen perseensä löysyydestä, sixpäkin puutteesta, yhä harvenevista hiuksistaan jne? Ellet, niin korkea aika aloittaa :).

Vierailija
7/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläsi on selkeästi itsellään jotain ongelmia, ikävää ettei hänelle ole tainnut kasvaa kunnollisia aivoja.

Älä anna painoarvoa hänen sanoilleen, olet sellainen kuin olet, omassa vartalossasi. Ihmisen täytyy olla melkoisen surullinen tapaus, että viitsii aukoa päätään toisen (vieläpä lastensa äidin) ulkonäköä noinkin lapsellisesti. Yleensähän tyttöjen muotoja arvostelee keskimäärin 13-16-vuotiaat pojat, joten exälläsi taitaa olla jonkinasteista kehitysviivästymää henkisellä puolella...

Ps. Mulla on reppanat a-kupin "rinnat" ja muodoton lantio ja pylly (mulla taisi fyysinen kehitys jäädä 12-vuotiaan tasolle :D), mutta olen silti kaunis mielestäni. Arvostan kroppaani tällaisena kuin se on, ja jos joku muu ei - sitten ei, se on heidän harminsa, ei minun. Minähän tämännäköisenä elän, varsin hyvää elämääkin vielä, joten lähinnä se on arvostelijan päänsisäinen ongelma jos ei voi suodattaa sitä, miltä joku toinen näyttää.

Ap, hali päivääsi, mene peilin eteen ja sano ääneen "sinä olet hyvä" itsellesi. Taatusti nimittäin olet!

Vierailija
8/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap sallit tuon kaiken exältäsi? Se jatkuu tasan niin kauan kun annat jatkua. Skype puhelut loppuvat ja exä on sitten ilman niitä, koska käyttäytyy huonosti. Lapset voivat soittaa normipuheluja esim. kaiuttimella yhdessä. Jos siinä tulee solvaamista, puhelu loppuu siihen. Etkä lasten vaihtojen yhteydessä suostu kuuntelemaan mitään haukkumisia. Torppaat ne samantien. Voit vaikka miettiä jo valmiiksi mitä sanot takaisin. Lasten vaihdon voi suorittaa myös toisen henkilön kautta, exää ei ole pakko kohdata.

Älä anna itseäsi kohdella huonosti. Tuo on suoraa vallankäyttöä.

Vierailija
9/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa henkistä alistamista. Onneksi lähdit suhteesta, seuraava asken olisi ollut fyysinen väkivalta. Suosittelen aloittajaa hakeutumaan pikimmiten terapiaan jotta pääset purkamaan suhteen sinulle aiheuttamia traumoja. Et ole todellakaan henkisesti kunnossa jos mies on saanut sinut aivan oikeasti uskomaan että vaatekoon ja mittojen mukaan hoikka nainen olisi lihava. Tai ylipäätän että sillä olisi mitään väliä minkä kokoiset tissit ovat. Tuo persejuttu nyt on jo kaiken huippu. Miten pylly voi olla liian "pyöreä"? Neliskanttinenko sen pitäisi olla? Vai kenties kolmion muotoinen? Tuollaisia puheita kenenkään ei tarvitse kuunnella keneltäkään. Kerro eksällesi että et kuuntele häneltä enää mitään epäasiallista. Lyö luuri/skype kiinni aina kun ivailu alkaa.

Vierailija
10/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tulisi mieleenkään arvostella rakkaani ulkonäköä vaan päinvastoin kehua parhaita puolia. Ylipäänsä kenenkään ulkonäön haukkuminen kertoo lähinnä haukkujan omista ongelmista.

M47

Vierailija
11/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuuntele, etkä siedä enää yhtään vähättelevää kommenttia ex:ltäsi. Kenenkään ei tarvitse sietää noin ala-arvoista käytöstä.

Kuulostaa enemmänkin häiriintyneeltä teinipojulta, kuin aikuiselta mieheltä. Järkyttävä miehenmalli lapsille.

Vierailija
12/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä kuulostaa melkoiselta manaatilta. Mies on varmaan oikeassa ja kertoo asiat rehellisesti niin kuin ne on.

Vierailija
13/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa mittojen puolesta ihan hyvältä,hoikka,pitkä,leveä lantio iso p erse ja b-kupin tissit on hyvä koko.

Kusipää tuo exä on,mistä ei tarvitse välittää,seuraavan kerran kun tapaat exän ota joku random mies,vaikka joku kaveri/tuttu mukaan ja pue kunnon tissejä ja persettä korostavat vaatteet.

Vierailija
14/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen on b-kuppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi