Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu aikoo olla katsomatta Game of Thrones-sarjaa?

Vierailija
17.07.2017 |

Seitsemäs kausi käynnistyy kuulemma. Yhtäkään jaksoa tai jakson pätkää en ole nähnyt enkä katso ellet saa päätäni käännettyä.

Mikä siitä tekee niin hyvän?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään nähnyt ainuttakaan jaksoa. Ei jaksa aloittaa.

Vierailija
2/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massojen paskaa. Saippuaa ja ihmissuhdevatvontaa. Samaan kastiin Profeettojen ja Antti Tuiskun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av:ta: "Mitäänhän en asiasta tiedä, mutta KOKEILEMATTA *ASKAA!" :D

Menetin juuri "neitsyyteni" tuon sarjan suhteen. Ei se ole mitenkään elämää suurempi, keskitasoa HBO:lta. En ihan pääse sisään siihen hehkutukseen, että se olisi parasta ikinä. Ihan hyvä sarja se on, ei siitä mihinkään pääse.

Jotenkin minua naurattaa tuo, että ollaan olevinaan parempia ihmisiä, kun ei lähdetä mukaan johonkin "massajuttuun". Millähän perusteella? :) Ai niin tietenkin, tehän olette miljardi kertaa fiksumpia ihmisiä kuin me peruslampaat. No, paistatelkaa te erinomaisuudessanne, ei se ole minulta mitään pois :)

Vierailija
4/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että on sääntö elämässä, että massat eivät ole kiinnostuneet mistään laadukkaasta tai vaikeammasta. Tämä on sosiologinen ja taloustieteellinen fakta.

Ikea, Profeetat, Kardashianit ym ym.

Vierailija
5/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kummonen sarja. Joskus kun tietokone on ollut rikki on tullut katsottua pari jaksoa.

Sinkkumies

Vierailija
6/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Ette anna edes mahdollisuutta jollekin, josta voisitte nauttia? Koska siitä nauttivat niin monet? Koska se on teidän periaatteenne, että asia, josta moni nauttii, on poikkeuksetta mielestänne huono? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.

Vierailija
7/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin juuri "neitsyyteni" tuon sarjan suhteen. Ei se ole mitenkään elämää suurempi, keskitasoa HBO:lta. En ihan pääse sisään siihen hehkutukseen, että se olisi parasta ikinä. Ihan hyvä sarja se on, ei siitä mihinkään pääse.

Jotenkin minua naurattaa tuo, että ollaan olevinaan parempia ihmisiä, kun ei lähdetä mukaan johonkin "massajuttuun". Millähän perusteella? :) Ai niin tietenkin, tehän olette miljardi kertaa fiksumpia ihmisiä kuin me peruslampaat. No, paistatelkaa te erinomaisuudessanne, ei se ole minulta mitään pois :)

Voi minä olen katsonut monia massojen sarjoja! Eli ei ole tarvetta päteä sarjoilla mitä katson ja mitä en. Katson just sitä mistä tykkään. Downton Abbey, Moderni Perhe yms. Mutta esim. aikoinaan tullut Metsolat jäi minulta samalla tavalla paitsioon kuin GoT vaikka "koko muu Suomi" sitä katsoi.

Joten kausia on tullut jo seitsemän, miksi viitsisin enää sitä katsoa. Ellei se ole niin hyvä, että se ehdottomasti kannattaa?

ap

Vierailija
8/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, massat yleensä katsoo roskaa. Reality tveet ynnä muut humpat, jopa niiden katsojat tietää että ne on potaskaa.

Kaikki mm. tietää että roskaruoka on potaskaa.

Mutta se että joku on suosittu, ei tee siitä potaskaa. Älytön logiikka. Game of Thrones on yksi nerokkaimmista ja parhaiten näytellyistä sarjoista tällä vuosituhannella. Se on suosion syy.

Enivei, ei ole pakko katsoa.

Vierailija
9/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi minä olen katsonut monia massojen sarjoja! Eli ei ole tarvetta päteä sarjoilla mitä katson ja mitä en. Katson just sitä mistä tykkään. Downton Abbey, Moderni Perhe yms. Mutta esim. aikoinaan tullut Metsolat jäi minulta samalla tavalla paitsioon kuin GoT vaikka "koko muu Suomi" sitä katsoi.

Joten kausia on tullut jo seitsemän, miksi viitsisin enää sitä katsoa. Ellei se ole niin hyvä, että se ehdottomasti kannattaa?

ap

En sanoisi, että se on niin hyvä, että EHDOTTOMASTI kannattaa. Mutta en tunne makuasi – saattaisithan vaikka tykätäkin siitä :) Itse en koe, että olisin paljoakaan menettänyt, jos en olisi sen katsomista aloittanut. En tosin ole päässyt edes puoleenväliin ensimmäistä tuotantokautta, eli mieleni saattaa muuttua. Onhan se välillä puuduttava kaikkine miljoonine hahmoineen, väkivaltoineen, inhottavine hahmoineen... Mutta on televisiosta tullut paljon huonompaakin katsottua.

Se, että tuotantokausia on niin paljon tullut, tekee siitä oivallisen bingeen ;)

Olen tutustunut moneen sarjaan vasta sen jälkeen, kun ne ovat olleet esim. vuosia sitten televisiossa, mm. Kylmä Rinki, The Fast Show, Coupling, Pikku Britannia. Ihan nautittavia ne ovat olleet "jälkijunassakin".

Vierailija
10/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemäs kausi käynnistyy kuulemma. Yhtäkään jaksoa tai jakson pätkää en ole nähnyt enkä katso ellet saa päätäni käännettyä.

Mikä siitä tekee niin hyvän?

Katso se, SILLÄ TALVI ON TULOSSA.

Vierailija
11/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio katsoa. Ei hajuakaan mikä tuo on. Olen kuvitellut, että se on joku peli ?

Kyllä mä kaikenlaisia turhuuksia katson, mutta mulla ei ole mitään netfliksiä tms.

Vierailija
12/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut kyseistä sarjaa eikä ole aikomustakaan katsoa. Mulla ei ole mitään periaatetta, että massajuttuja en katso. Tykkään esim. romanttisista hömppäleffoista, vaikka ne ei mitään korkeakulttuuria olekaan. Tuo sarja ei vaan niiden vähäisten tietojen perusteella, joita mulla siitä on, kiinnosta mua lainkaan.

Vierailija
13/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, massat yleensä katsoo roskaa. Reality tveet ynnä muut humpat, jopa niiden katsojat tietää että ne on potaskaa.

Kaikki mm. tietää että roskaruoka on potaskaa.

Mutta se että joku on suosittu, ei tee siitä potaskaa. Älytön logiikka. Game of Thrones on yksi nerokkaimmista ja parhaiten näytellyistä sarjoista tällä vuosituhannella. Se on suosion syy.

Enivei, ei ole pakko katsoa.

Jep, massojen mielipide siitä mitä on "hyvä näytteleminen" on todellakin tuota tasoa...

Vierailija
14/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio katsoa. Ei hajuakaan mikä tuo on. Olen kuvitellut, että se on joku peli ?

Kyllä mä kaikenlaisia turhuuksia katson, mutta mulla ei ole mitään netfliksiä tms.

Perustuu suosittuun kirjasarjaan.

Game of Thronesin paras vertauskuva olisi oikeastaan Lord of the Rings elokuvat. Sama loistavuuden taso, tällä kertaa vaan sarjan muodossa.

Jos tykkäsit Lotrista, tykkää varmasti Gotystä.

Jos Lotrikin oli massaa, niin sitten ei mahda mitään.

Pitääkin muistaa kertoa hienostopiireille että punkku on nykyään roskaa, koska massatkin juo sitä.

Vierailija
15/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä swiddu on BINGE!

Epäilemättä got:tä seuraava valkoroska puhuu juuri noin.

Vierailija
16/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että on sääntö elämässä, että massat eivät ole kiinnostuneet mistään laadukkaasta tai vaikeammasta. Tämä on sosiologinen ja taloustieteellinen fakta.

Ikea, Profeetat, Kardashianit ym ym.

Ilmeisesti en kuulu massaan, vaikka GoTia katsonkin. Ainakaan tämän perusteella.

Vierailija
17/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä massat paljon parempia ja kalliimpia punkkuja juo. Espanjalaiset vaahtokarkin makuiset kyykkyviinit kyllä menee.

Vierailija
18/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja yritin tykätä, mutta ei, en saanut mitään irti siitä. Sori!!

Vierailija
19/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi, BMW, Mercedes Benz jne. ovat paskoja automerkkejä, koska ovat suurten massojen suosiossa? Samoin kaikki taloudellisesti menestyneet elokuvat, kirjat, musiikki yms. ovat paskaa? Hauskaa tuo uniikkien lumihiutaleiden logiikka.

Vierailija
20/80 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuu suosittuun kirjasarjaan.

Game of Thronesin paras vertauskuva olisi oikeastaan Lord of the Rings elokuvat. Sama loistavuuden taso, tällä kertaa vaan sarjan muodossa.

Jos tykkäsit Lotrista, tykkää varmasti Gotystä.

Jos Lotrikin oli massaa, niin sitten ei mahda mitään.

Pitääkin muistaa kertoa hienostopiireille että punkku on nykyään roskaa, koska massatkin juo sitä.

Ja golf ei ole enää elitististä, joten sitä ei kannata harrastaa...

Mutta koska tykkäsin Lotrista, taidan kurkata tätäkin. HBO:ltako tämä löytyi?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi