Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia eväitä otatte yleensä luennoille mukaan?

Vierailija
17.07.2017 |

Mulla on yleensä panini tai kolmioleipä, hedelmiä, mysliä ja jugurttia ja smoothieta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna opiskelijoiden syödä luennoilla. Niiden välillä on tauot, joten heillä on kyllä mahdollisuus syödä silloin. 

Vierailija
2/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväitä? Ei sinne syömään mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä VIHAAAN näitä jotka rouskuttaa ja maiskuttaa vieressä kassillista ruokaa kun yrität kuunnella ja keskittyä luentoon.

Vierailija
4/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla sinne saattoi viedä pallogrillin ja paistaa makkaraa koko porukalle. Sitten tulivat palovaroittimet.

Vierailija
5/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin koskaan ottanut yliopistossa eväitä luennolle. Mikset syö ruokalassa tai kahvilassa? Eväspaperien rapina ja mussutus on ärsyttävää.

Vierailija
6/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväät tulisi minunnkin mielestä kieltää. Myös tenteissä. On se kumma kun aikuinen ihminen ei selviä paria tuntia mussuttamatta.

Vierailija
7/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkiä luentoja sinulla oikein on, jos niille pitää ottaa eväitä mukaan?

Vierailija
8/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei luennoilla saisi syödä? Itse pystyn keskittymään paremmin luentoon kun ei ole nälkä. Nälkäisenä ei tule opiskelusta mitään.

Ap

Vierailija
9/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja luentoja, mutta mulle tulee nälkä nopeasti ja sitten ei tule opiskelusta mitään.

Ap

Vierailija
10/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luennolla eväitä, onko tää vitsi

syö ruokalassa ensin

Vierailija
11/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä edes kiinnostaa luennot? Samat asiat oppii kotona kirjoista lukemalla.

Vierailija
12/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki syön myös ruokalassa.

Ap

Vierailija
13/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luennothan kestää yleensä sen vajaa 2h ja sitten on tauko luentojen välissä jolloin ehtii syödä. Kannattaa käydä lääkärissä, jos ei kestä 2h syömättä. Ei ole hampaillekkaan hyväksi mussuttaa koko ajan jotain.

Jonkun omenan ja vesipullon, kahvin tms ymmärrän luennolla, mutta en sitä että sinne tullaan piknikille. Ja meillä ei yliopistossa saa enää olla tenteissä edes vesipulloa saati mitään ruokaa ja ne tentit kestää 4h...

Vierailija
14/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä edes kiinnostaa luennot? Samat asiat oppii kotona kirjoista lukemalla.

Ne kurssit ovat onnistuneet huomattavasti paremmin, joissa olen jaksanut käydä luennoilla. Tulee ajateltua se asia läpi ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
15/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrrrgh vieruskaverilla oli kerran porkkanoita mukana tentissä. Porkkanoita! Tökkäsin sitä kylkeen ja sanoin että nyt jumalauta. Onneks rouskutus loppui siihen. Tauot on eväitä varten!

Vierailija
16/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arrrrgh vieruskaverilla oli kerran porkkanoita mukana tentissä. Porkkanoita! Tökkäsin sitä kylkeen ja sanoin että nyt jumalauta. Onneks rouskutus loppui siihen. Tauot on eväitä varten!

Ihana että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa! Itse olen niin nyhverö, että en ikinä kehtaisi huomauttaa kellekään mussuttamisesta tai pahimmassa tapauksessa rouskuttamisesta, vaikka se häiritsee ihan tajuttuoman paljon. Ap on varmasti trolli, mutta kyllä näihin mässyttäjiin aina silloin tällöin törmää. Miten ihmiset voivat olla niin tajuttoman itsekkäitä, täysin piittaamattomia toisista ihmisistä tai alkeellisistakin käytöstavoista??  

Vierailija
17/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipullo. Jos on oikeesti tilanne, että en ehdi siinä tauolla syödä (olen ainejärjestöhommissa ja välillä pitää tauoilla hoitaa niitä asioita) ja on jo aivan hirveä nälkä niin ostan kahvilasta sämpylän ja tungen sen kitusiin matkalla luentosaliin. Salissa syömistä vältän viimeiseen asti.

Vierailija
18/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos en ole ehtinyt syömään, olen ottanut mukaan banaanin ja juotavan jogurtin, jotka sitten nautin vaivihkaa takarivissä. Noista ei lähde ääntä, joten olen ajatellut että ne menevät kunhan ei ole tapana.

Vierailija
19/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole ehtinyt jostain syystä syödä esim. aamupalaa, nappaan mukaan tuoremehun.

Pitää verensokerin ihan hyvin ylhäällä sem alle 2 h, jonka luento kestää, eikä juominen häiritse muita.

Vierailija
20/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan aina pizzan tai kebun, ei häiritse ketään.