Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo koskaan saanut yhdynnässä orgasmia

Vierailija
31.03.2006 |

ikää on jo 35.

Onko muita, vai oonko toooosi outo?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä " löysin itseni" paristokäyttöisen klittakiihottimen kanssa. Sitten silloiselle miehelle vinkki asiasta ja otettiin kone mukaan touhuihin. Oli aivan taivaallista saada orgasmi yhdynnässä ( vaikkakin apuvälinettä käyttäen). Se otettiin ihan tavaksi ja nautin seksistä ilman suorituspaineita, koska tiesin saavani =). En ikinä ole saanut orkkua yhdynnässä ilman " konevoimia" . Suhteen kariuduttua olenkin ollut " puutteessa" vuosia. Harvassa tuntuu olevan miehiä, jotka ymmärtäisivät apuvälineen ???,

Vai olenko tullut valinneeksi väärät miehet ;)

Vierailija
2/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä on vain ja ainoastaan keskittyä itseensä ja kun olet keskittynyt hakemaan nautintoa ja löytänyt oikean asennon , joka yleensä on sellainen missä klitoris saa tarpeeksi kosketusta , voit todella saada sen. Muista myös jännittää ja rentouttaa lantionpohjan lihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tulen aina melkein heti jos se nuolee kovaa. Jos hellästi niin sitten tulen hitaammin mutta paremmin. Onko miehesi nuollut sinua?

Vierailija
4/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies työntää kalunsa sisääni, hieron märällä sormella samalla klitoristani. Mies tykkää katsoa ja minä nautin suuresti. Orkut teen siis itselleni itse ja molemmat tykkäämme

Vierailija
5/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes 100% varmasti. Eipä oo mieskään pistänyt hanttiin, päin vastoin ;)

Vierailija
6/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä on muuttunut, ehkä se, että olen alkanut vähän treenaamaan lantionpohjalihaksia, en edes mitenkään säännöllisesti. Sitten jos en muuten meinaa saada, fantasioin, miten iso kulli työntyy mun tiukkaan pilluun, eikä meinaa mahtuakaan, ja sitten alan kuvittelemaan miten hyvältä siitä kullista tuntuukaan, ja kuvittelen kaikkia puheita, mitä se kullin omistaja puhuu mulle (olisi kiva kun se oma mieskin puhuisi tuhmia). Ja kun musta alkaa tuntumaan oikein hyvältä, saatan kääntää ajatukset niin päin, että miten hyvältä mun pillusta tuntuukaan, mutta en välttämättä. Saatan siis ajatella hyvältä tuntumista joko pillun tai kullin " näkökulmasta" , ihan sama, sillä tavalla saan. Mutta aivan samoja fantasioin ennenkin, enkä saanut kuin miehen tai itse sormin klitorista kiihottamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi