Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran naapuri ollut nyt suihkussa 47 minuuttia

Vierailija
17.07.2017 |

Oon kattoon koputtanut ja ovikelloa soittanut mutta ei vastausta. Kuulen kuitenkin kuinka hän liikkuu suihkussa olen yrittänyt huutaa hänelle että lopettaa löträyksen mutta ei ole kuulevinaan. Jos menee tunti täyteen soitan hätäkeskukseen että suihku käy mutta ei vastaa. Mitä jos on vaikka sammunut suihkuun oppii ainakin avaamaan oven kun poliisi tulee paikalle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 ja kysy. Mitä jos on kaatunut?

Vierailija
2/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tarkkailet naapureiden toimia ja puutut epäkohtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ilmota samalla siitä teidän taloyhtiön hullusta joka hakkaa kepillä kattoa ja häiriköi toisia ringittelemällä ovikelloa ja pitää epämäärästä huutoa, ei oo kaverilla lääkitys kohillaan.

Vierailija
4/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne poliisitkaan tykkää turhista hälytyksistä, että katsotaan mitä sinä tulet naapurien stalkkaamisesta oppimaan. Toivottavasti sitten tulee jo aika hankkia se oma elämä.

Vierailija
5/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko naapurisi ja hänen tapansa? Jos hänellä on pakko-oireinen häiriö ja huono vaihe menossa, tuntikin voi hyvin mennä suihkutellessa.

Vierailija
6/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään kuuluu, kuinka kauan joku suihkuttelee.

Vierailija
7/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että hän on sammunut? Jos on kaatunut ja loukannut itsensä, äänet johtuvat siitä, että yrittää päästä pois suihkusta? Soita huoltomiehelle. 

Vierailija
8/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko vaikka mennä ulos raittiiseen ilmaan..

Joillakin sairauksia jotka vaatii suihkuttelua.

Itsellä tulee kahdesta paikasta mätää

Vierailija
9/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun olin vielä 10-15v, niin vietin suihkussa juurikin 30min - 1h :) Olen aina ollut "kylmäverinen", olen aina jäässä, niin suihkussa lämmittely oli mukavaa, ja ylivoimaista lähteä, kun heti tuli kylmä. Onneksi sen jälkeen muutimme asuntoon, jossa oli sauna! Ei enää suihkulla läträilyä. (Oli myös lämminvesivaraaja niin lutrailu ei enää onnistunut)

Nykyäänkin asun asunnossa, jossa on sauna :) mahtavaa.

N22

Vierailija
10/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo viides (5) kerta tänään? Vetääkö edelleen kaksi (2) kertaa vessan joka käynnillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi