Mistä saisin ostettua raskauskalenterin?
Siis sellasen kirjan, jossa olis juttua raskauden etenemisestä ja vielä tilaa omille muistiinpanoille. Sellanen päiväkirjatyylinen? Olis kiva muisto itselle ja ihana antaa sitten lapselle aikanaan.
Kommentit (19)
Ritva Prieur tekijä ja tuo samainen helmi-kustannus kustantaja.
Onko hyvät kuvat? Kuka on tekijä? En halua mitään varsinaista lääkärikirjaa, vaan sellaisen kivan muiston odotusajasta. Tietokin on ok, mutta selkeästi kirjoitettuna, ei mitään lääketieteellistä kapulakieltä.
Kirjassa ei ole ollenkaan valokuvia, on piirroskuvitus. Pehmeäkantinen. Ei mitenkään " lääketieteellinen" . Makuasia tykkääkö. Mulla ei sitä ole itsellä, mutta oon ajatellut hankkia sen jos en löydä muuta.
Onhan siinä puolet sivuista mainoksia, mutta paljon myös asiaa.
Tiedän, että sen saa, mutta haluaisin kunnon kirjan. Ihanat kuvat ja tekstiä raskauden etenemisetä, tietoa vauvan kehityksestä ja äidin tuntemuksista ja kehon muutoksista. Ja kunnolla tilaa omille päiväkirjamerkinnöille ja vaikka valokuvillekin. Löytyisköhän englannin tai ruotsinkielisenä, jos ei suomeksi?
Vierailija:
Siis sellasen kirjan, jossa olis juttua raskauden etenemisestä ja vielä tilaa omille muistiinpanoille. Sellanen päiväkirjatyylinen? Olis kiva muisto itselle ja ihana antaa sitten lapselle aikanaan.
nimeltään " Vauvan odotus" , toisella puolella juttua äidille ja toisella isälle.
Silloin en ollut vielä raskaana, niin en sitä niin tutkiskellut. Nyt olen raskaana, ihan alussa kylläkin. Kiinnostais muakin hankkia tuollanen tai vastaava. Pitääpä katella tarjontaa netistä.
Mahtuuko valokuvia liimaamaan? Millainen kuvitus?
kyselee ap
Vau' kirjan sivuillakin näköjään kehottavat pyytämään sen neuvolasta.
Lähetin myös kirjan mukana tulleen lappusen Vau' kirjalle ja sain Vauvan syntymä -oppaan ja vaippa-, pesuaine- ym. ilmaisnäytteitä ja söpön ruokalapun :)
Vierailija:
Tiedän, että sen saa, mutta haluaisin kunnon kirjan. Ihanat kuvat ja tekstiä raskauden etenemisetä, tietoa vauvan kehityksestä ja äidin tuntemuksista ja kehon muutoksista. Ja kunnolla tilaa omille päiväkirjamerkinnöille ja vaikka valokuvillekin. Löytyisköhän englannin tai ruotsinkielisenä, jos ei suomeksi?
oliskohan se kirja ollut vau-kirjojen omistuksessa???
siinä joka kuukaudesta selostus mitä masussa tapahtuu, kuvia myös. Teksti tilaa joka kuukaudelle...
Kuville ei, paitsi yhdelle ultraäänikuvalle on varattu paikka.
Pitääkin tilata äkkiä aika neuvolaan ja kysyä kirjaa. Sittenpä näen tarvinko muuta. Kiitti tiedoista!
minä vaan tässä vauvaa samalla hoitelen -16-
mutta ellei lapsesi ole itse hankkimassa lapsia, ei häntä välttämättä kiinnosta lukea kaiken maailman peräpukamista ja lantion löystymisestä (joista siis on myös infoa kirjassa)
Tosin se on täynnä mainoksia, että sen puolesta ei oikein mikään lahjakirja, jos sellaista ajattelit. Siis " arvokkaan näköinen" se ei ole.
Minulla on ko. kirja ja voin myydä sen jos haluat. Kirjaan ei ole luonnollisestikaan tehty mitään merkintöjä.
Googleta kirjan nimellä niin löytyy tietoa.
En kuitenkaan etsi ihan tuollaista kirjaa, olen sen kirjastosta jo lainannut ja se on muuten kyllä oikein hyvä kirja. Valokuvitettu kirja, jossa on runsaasti tilaa omille muistiinpanoille ja valokuville on mulla nyt etsinnässä.
Ystävälläni on sellainen, oli tilannut sen suoraan kustantajalta. Olikohan se joku Helmi-kustannus.