Joku Facebookista tietävä, äkkiä apuun?!
Laitoin eräälle tutulle kaveripyynnön. Kirjauduin ulos ja palasin takaisin katsomaan tutun profiilia ja kaveripyyntöä hetken päästä. Kaveripyyntö oli yllätyksekseni hävinnyt, eli profiili näytti siltä kuin en olisi pyyntöä laittanutkaan. Ajattelin, että puhelin temppuilee ja laitoin pyynnön uudelleen. Katsoin muuten facebookkia hetken ja sitten oliko pyyntö tallessa nyt niin se oli taas kadonnut. Yhtäkkiä tajusin, että oliko henkilö joka kerta blokannut pyyntöni ja siksi se hävisi näkyvistä? Toisaalta oudolta tuntuisi, jos henkilö olisi koko ajan Facebookissa ja heti blokkaisi pyyntöni. Alkoi nolottaa, kun tajusin, että mitä jos henkilö ei halunnut hyväksyä pyyntöäni ja itse laitan heti vaan uuden... Kukaan täällä, joka tietäisi, että temppuileekohan mulla vaan puhelin vai mitä?
Kommentit (7)
Mulla puhelin kyllä piippaa, jos facebookiin tulee jotain. Joten voi olla, että tämä on heti käynyt sen katsomassa ja poistamassa.
Poistaa pyynnön. Voit toki varmista vielä tietokoneella, mutta eiköhän se pyyntö ole poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Poistaa aina kun lähetät pyynnön. Eli se henkilö ei halua sinua kaverilistalleen
Tuntui vaan oudolta, kun melkein heti hävisi. Istuuko joku tosiaan koko ajan puhelimella ja blokkaa pyynnön parissa minuutissa?
Vierailija kirjoitti:
Poistaa aina kun lähetät pyynnön. Eli se henkilö ei halua sinua kaverilistalleen
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Poistaa pyynnön. Voit toki varmista vielä tietokoneella, mutta eiköhän se pyyntö ole poistettu.
Mistä tämä näkyy tietokoneella?
Itse kerran laitoin varmaan 10krt pyynnön yhdelle henkilölle ja sitten vasta tajusin tämän, kyllä muuten myös nolotti..