Miksi tamperelaiset naiset ovat niin lihavia?
Näitä näkee keskustassa joka puolella, myös tänään Arboretumissa.Nuoret naiset ovat ihan samoissa mitoissa kuin Saara Särmä ja myös tyyli on outo. Ihmeellisen väriset hiukset, järkyttävät tatutoinnit, leggingsit, ei meikkiä tai sitten jotkut kajalilla piirretyt kulmat.
Ja yleensä kumppanina heitä hoikempi mies.
Kommentit (16)
Näin kaupan jonossa aivan pallonmuotoisen naisen, hänellä oli vielä jokin mekoksi tarkoitettu loimi päällä. Siis kuin jättimäinen omena, ei sellaista voi olla. Tyttö oli vielä aika nuori, siis alle 30.
Vierailija kirjoitti:
Näitä näkee keskustassa joka puolella, myös tänään Arboretumissa.Nuoret naiset ovat ihan samoissa mitoissa kuin Saara Särmä ja myös tyyli on outo. Ihmeellisen väriset hiukset, järkyttävät tatutoinnit, leggingsit, ei meikkiä tai sitten jotkut kajalilla piirretyt kulmat.
Ja yleensä kumppanina heitä hoikempi mies.
He ottavat mallia tamperelaismiehistä, joista kaksi kolmesta on ylipainoisia.
Olen pahoillani, ettei kukaan ole kiinnostunut sinun seurastasi. :(
Kyllä naiset ovat Helsingissä paljon hoikempia ja nätimpiä, tyyliä on. Olen asunut sekä Trella että Hgissä.
Ei miehet sen paremmassa kunnossa ole. Minulla on itseäni pulleampi mies, ei ne kilot mua haittaa. :) (ei siis kuitenkaan niin pullea että terveys olis vaarassa)
Monet hoikat ovat todella rumia. Surullista, kun he voisivat olla kauniita ilman läskikerrosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset ovat Helsingissä paljon hoikempia ja nätimpiä, tyyliä on. Olen asunut sekä Trella että Hgissä.
Eikä kummassakaan kaupungissa sinua kaivata. Ihmeellistä, mutta totta.
Miksi yleistät? Kaikkialla maailmassa on niitä tuhdimpia ihmisiä, ei vain tampereella. Ja tampereella on myös kauniita ja hoikkia naisia
Tampereella vaatekaupoissa on aina tarjolla kokoa 38 mutta koot 42:sta ylöspäin aina loppu koska suurin osa on kokoa 44-50.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät? Kaikkialla maailmassa on niitä tuhdimpia ihmisiä, ei vain tampereella. Ja tampereella on myös kauniita ja hoikkia naisia
No onhan katukuva nyt ihan erilainen Treella kuin vaikka Turussa ja Helsingissä jossa hoikkia ja naisellisia naisia. Tampereella sellaisia punkeroita ihan nuoretkin. Kannattaa käydä katsomassa.
No tietysti kun me syödään niin paljon mustaamakkaraa ja siipiä täällä! Meidän takia Tampereen ratikkaankin tulee leveämmät penkit :)
Mees nyt turkulainen Aurajoen rantaan takas juomaan siideriä
Mistä he löytävät vaatteensa? Eräälläkin naisella oli niin kireät pillifarkut että soi vaikka koko oli varmaan joku 52. En tajua miksi pitää punkea itsensä liian kireisiin vaatteisiin.
Luulen että ovat löytäneet miehensä hoikempina ja sitten pullahtaneet eikä mies halua kuitenkaan erota koska ovat niin tottuneita toisiinsa. Nimittäin niin paljon näitä pullea nainen ja hoikempi mies -pareja täällä Treella on.
Olen nainen. Tampereelta. Ja yllättäen ylipainoinen. Hyvin sopeudun tänne kanssasisarien joukkoon ja en siten mitenkään erotu katukuvasta. Tästä olen kiitollinen, toisin kuin kantamistani lisäkiloista. Mutta jos ja kun jossain täytyy asua, niin tamppaan tannerta oikein mieluusti jatkossakin täällä Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Monet hoikat ovat todella rumia. Surullista, kun he voisivat olla kauniita ilman läskikerrosta.
Monet läskit ovat myös todella rumia. Kummanko sanominen on sosiaalisesti hyväksyttävämpää?
Miten miehet kestävät sitä? Sitä en tajua. Mutta tuo ilmiö on vallalla ilmeisesti koko Suomessa, ei liity Tampereeseen. Uskomattomia näkyjä tulee kadulla vastaan ihan usein. Näin jotain jopa rannalla.