Hahhahhoi, salakuuntelen lapseni opettajaa täysin luvallisesti ja laillisesti!
Olen osakkaana yhessä pienenpienessä yhtiössä joka ylläpitää erästä sovellusta. Opettaja on nyt asentanut kännykkään tuon sovelluksen ja samalla antanut sille vapaan pääsyn kaikkiin tietoihin kännykässä. Kaikki opettajan kirjoittamat sähköpostit, koko tekstarihistoria, valokuvat ja ennen kaikkea mikki. Kuulen nykyään siis aivan kaiken minkä opettaja puhuu luokassa ja opettajainhuoneessa aina kun kännykkä on mukana ja päällä. Tämä on hyödyllistä.
Kommentit (14)
Öhm, minkäs jutun luulet tekevän tuosta luvallista?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiselle annetaan lupa aina kun asentaa uuden sovelluksen ja hyväksyy sen vaatimat oikeudet laitteella.
Minä ajattelin laittaa lapseni reppuun äänestä aktivoituvan sanelukoneen. Tosin voin kyllä aivan laillisesti mennä luokkaan istuksimaankin mutta ehkei tulos ole niin messevä?
hyi. En haluis olla opettaja. Vanhemmat on kamalia kyttääjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiselle annetaan lupa aina kun asentaa uuden sovelluksen ja hyväksyy sen vaatimat oikeudet laitteella.
Sori mutta se antaa ohjelmalle luvan käyttää ko. tietoja, ei ihmiselle.
Mutta trollihan tämä on, ei kukaan ole niin uuno että ei tajua eroa.
Annan sinulle luvan tappaa minut. Luuletko, että se tekee murhasta laillisen?
Vierailija kirjoitti:
Olen osakkaana yhessä pienenpienessä yhtiössä joka ylläpitää erästä sovellusta. Opettaja on nyt asentanut kännykkään tuon sovelluksen ja samalla antanut sille vapaan pääsyn kaikkiin tietoihin kännykässä. Kaikki opettajan kirjoittamat sähköpostit, koko tekstarihistoria, valokuvat ja ennen kaikkea mikki. Kuulen nykyään siis aivan kaiken minkä opettaja puhuu luokassa ja opettajainhuoneessa aina kun kännykkä on mukana ja päällä. Tämä on hyödyllistä.
Mitäpä se opettaja näin heinäkuussa puhuu opettajainhuoneessa tai luokassa? Miten sinulla työn raskaan raatajana, yhteiskunnan tukipylväänä, opettajien pomona ja palkanmaksajana on yleensä aikaa tuommoiseen?
Mitä ajattelit tiedoilla tehdä? Ihan uteliaisuudestako kyttäät vai onko suunnitelmissa "käräyttää" opettaja jostain? Opettajan puhelimessa on kuva viinilasista ja puolisolle lähetetty pikkutuhma viesti, ja sinä teet rehtorille valituksen opettajan sopimattomasta vapaa-ajan käytöksestä?
Juu ei todellakaan ole salakatselu/kuuntelu laillista, vaikka itse ohjelma antaisi luvan mihin vaan. Jos minä annan sinulle luvan ampua minua päähän, niin jos sen toteuttaisit, niin olisiko se laillinen teko?
0 / 5
Ei parane postata Viljamin veljeltä kuultuja termejä ellei ymmärrä mitä ne tarkoittaa
Aika creep olet.