Naiset, mitä mieltä miehistä jotka vapettavat eli käyttävät sähkösavukkeita?
Itse tunnen kaksi, kumpikaan ei onneksi julkisilla paikoilla puhaltele mitään höyrypilviä. Lähinnä kotona tai autossaan (jos yksin ajavat). Eivätkä lemua kuten tupakoitsijat :)
Kommentit (15)
Näyttävät aina siltä, että niitä nolottaa imeskellä niitä höyrypillejään. :D Mutta vähemmän epäterveellistä se kai on.
No onhan se naurettavaa,ihme neitejä,polttakoot kunnon kessua tai sitten ei ollenkaan
Hölmöä, tuskin sekään on hyväksi. Sähkötupakan haitoista ei ole tarpeeksi tietoa.
Tulee mieleen vaan ne teinit jotka yrittävät tehdä niillä temppuja ja ovat olevinaan niin cooleja kun vapettavat. Ja jos nyt siinä mielessä mietitään niin en siitä nyt miehellä juuri pitäisi kun itse yritän juuri lopettaa tupakointia, ja yhdessä asuttaessa kävisi ongelmalliseksi.
Mulla on sähkörööki. Se ei haise ja se on parasta. Joskus kun litkut on loppuneet, oon maistanut röökiä, mutta se maistuu ja haisee nyt kauheelta.
Kivahan tuostakin ois eroon päästä, mutta...
Ja tulee poltettua paljon enemmän kun se on koko ajan käytttökelpoinen, ettei tarvi mitään sytytellä. Ja on tietysti halvempaa, yhtä vaarallistakin kuin nikotiinipurkka.
Joo, pidän sitä yhtä nolona kuin röökin vetoa..
Mullakin on sähkösavuke ja pidän myös makunesteiden mausta. En ajattele mitään ihmeellistä miehistä jotka polttavat myös sähkösavuketta.
Poikaystävä vaihtoi tupakan sähköröökiin. Hyvä juttu ettei haise enää tupakalta, ei mulla muuten ole oikein mitään mielipidettä sähkötupakasta, ihan sama jos polttaa. Tykkään kyllä itekin poltella sitä koska ne litkut on hyvänmakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä, tuskin sekään on hyväksi. Sähkötupakan haitoista ei ole tarpeeksi tietoa.
Oli miten oli niin ei ole yhtä haitallista kuin rööki. joten vähemmän hölmöä kuin tupakan polttaminen joka tapauksessa. Sähkötupakan demonisointi on tupakkayhtiöiden masinoima juttu. Itse käytän nikorettea ja eihän sekään suorastaan terveellistä ole, mutta itselleni paljon parempi kuin tupakka jota aikoinaan poltin.
Tiedän aika monta, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin kokonaan höyryttelyn avulla ja myöhemmin myös höyryttely jäänyt pois. Joten todellakin mielummin höyry kuin tupakka.
Noloa. Ei röökinpolttokaan hienoa ole, mutta vapettaminen on jotenkin tosi nynnyä. Sitä harrastavista kundeista puuttuu se miehekkyys josta me naiset tykätään. Jos vaan suinkin on mahdollista niin mieluummin kokonaan polttamatta tai sitten Nicorettea.
Mun mies höyryttelee. Ihanaa kun ei enää tupakka haise. On myös vähentänyt nikotiinin määrää nesteessä ajan mittaan, ja nyt on enää lähinnä tapa, ennemmin kuin riippuvuus. Hiljalleen vieroittautuu myös tavasta. Huomattavasti miellyttävämpää kanssaeläjille tuo höyryttely kuin tupakointi.
Miksi niin monet sitten näyttää niin noloilta, kun "vapettavat"?
Mieheni vapettaa. Korvaa täydellisesti tupakan ilman sen haittoja. On vähän eri asia höyryttää alle kymmentä ainetta keuhkoihinsa, kuin polttaa yli 3000 myrkkyä sisuksiinsa. Höyry ja savu ovat myös eri asia keuhkojen kannalta. Tulee halvemmaksi, eikä haise enää pahalle. Mieheni myös nukkuu yöt nykyään paremmin, kun ei tarvitse ravata tupakalla useita kertoja yössä.
Vaihtoi höyrystimeen raskauteni loppupuolella, kun tutki netistä tutkimuksia tupakan haitoista pienille vauvoille ja lapsille. Oma lapsi oli motivaattorina.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vapettaa. Korvaa täydellisesti tupakan ilman sen haittoja. On vähän eri asia höyryttää alle kymmentä ainetta keuhkoihinsa, kuin polttaa yli 3000 myrkkyä sisuksiinsa. Höyry ja savu ovat myös eri asia keuhkojen kannalta. Tulee halvemmaksi, eikä haise enää pahalle. Mieheni myös nukkuu yöt nykyään paremmin, kun ei tarvitse ravata tupakalla useita kertoja yössä.
Vaihtoi höyrystimeen raskauteni loppupuolella, kun tutki netistä tutkimuksia tupakan haitoista pienille vauvoille ja lapsille. Oma lapsi oli motivaattorina.
Ja olen siis ylpeä miehestäni.
Ihan yhtä epäviehättävinä pidän kuin tupakoitsijoitakin.