Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yleensä miehet silittävät naista?

Vierailija
16.07.2017 |

Siis miksi se menee yleensä niin päin, että juuri mies silittää naista esim poskesta elokuvaa katsoessa? Lisääkö se jotenkin miehekkyyden tunnetta vai mikä siinä on?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Kyllä mulla on toisin päin, eli naiset ne silittelee. Ei siinä sinänsä mitään.

Vierailija
2/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyden tunteesta. Pelottavaa muuten miten vähän sinä osaat asettua toisen asemaan ja arvioida motiiveja sitä kautta, kun tuollaista täytyy edea kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä iho?

Vierailija
4/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittely on yksi tapa osoittaa hellyyttä. Meillä sitä harrastetaan puolin ja toisin silloin kun sopivalta tuntuu. Ei ole käynyt mielessäkään, että se olisi miehen yksinoikeus. Ei siinä toki mitään pahaa ole, jos joillain pareilla vain mies silittelee. 

Vierailija
5/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta ainakin naiset tuntuvat pehmeiltä ja sileiltä eli mukavilta koskettaa.

Vierailija
6/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukahdan parhaiten kun mies silittää mun pakaroita, se tuntuu tosi rauhoittavalta.

Vierailija
7/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkäävät naisesta?

Samasta syystä poikaystävä myös antaa pusuja ympäri kehoa. 

Itse näytän hellyyttä eniten menemällä kiinni kylkeen ja ehkä painamalla pään miestä vasten tai silittämällä hiuksia.

Vierailija
8/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen yleistys?

Oman kokeman ja näkemän perusteella silittelyä tapahtuu ihan suuntaan ja toiseen. Ei se ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia. Enemmän on kyse ihmisen henkilökohtaisista tavoista ja mieltymyksistä.

Vierailija
9/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta ainakin naiset tuntuvat pehmeiltä ja sileiltä eli mukavilta koskettaa.

Ihanasti sanottu :)

Vierailija
10/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä silittelen miestä enemmän, ja rapsuttelen. Se on kuin koira sen rapsutuskerjäämisen kanssa kun se tunkee päätä rapsutettavaksi :D Mut mies silittää mut uneen :) Hellyyttähän se on.

Vierailija
11/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on keino näyttää naiselle naisen paikka. Mies on silittäjä = tekijä, nainen on silityksen kohde = objekti.

Vierailija
12/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on keino näyttää naiselle naisen paikka. Mies on silittäjä = tekijä, nainen on silityksen kohde = objekti.

Onko näin?

Vierailija
13/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti: Nainen haluaa silitystä ->mies silittää=mies on naisen ohjailtavissa

Vierailija
14/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pehmeäkarvaisia lutupullia. Siksi.

Vierailija
15/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole yksikään mies silittänyt koskaan, eikä kyllä pahemmin ole leffojakaan yhdessä katsottu. Tuli jotenkin taas tosi surullinen olo tästä ketjusta, ihan oikeastiko tuollaisia hellitteliviä miehiä on olemassa? Mä oon aina ajatellut että olen vain hellyydenkaipuisempi kuin naiset yleensä ja siksi jäänyt sinkuksi kun en halua parisuhdetta tuollaisen kylmän miehen kanssa.

N40

Vierailija
16/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ole yksikään mies silittänyt koskaan, eikä kyllä pahemmin ole leffojakaan yhdessä katsottu. Tuli jotenkin taas tosi surullinen olo tästä ketjusta, ihan oikeastiko tuollaisia hellitteliviä miehiä on olemassa? Mä oon aina ajatellut että olen vain hellyydenkaipuisempi kuin naiset yleensä ja siksi jäänyt sinkuksi kun en halua parisuhdetta tuollaisen kylmän miehen kanssa.

N40

Ikävä kuulla, että sinun kohdallesi on osunut "kylmiä" miehiä. Jos yhtään lohduttaa, noita silitteleviä ja muutenkin hellitteleviä miehiä on ihan oikeasti olemassa. Tiedän monia sellaisia. Ei siis ole sinun vikasi, että olet jäänyt sinkuksi(jos koet sen ongelmaksi). Olet vain tavannut sinulle vääränlaisia miehiä. Toivottavasti vielä löydät sen juuri sinulle sopivan hellittelevän miehen, joka silittelee ja muutenkin pitää sinua hyvänä. Vielähän ei ole lainkaan liian myöhäistä.  

Vierailija
17/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nukahdan parhaiten kun mies silittää mun pakaroita, se tuntuu tosi rauhoittavalta.

Eli juuri niin kuin ap kirjoitti, "silittää poskesta".

Vierailija
18/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta se on tosi kiihottavaa kun mies silittää.

Vierailija
19/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies silittää varmaankin, koska tietää että tykkään siitä tosi paljon. Selän ja hiusten silittely etenkin on ihan älyttömän nautinnollista eikä välttämättä edes seksuaalisella tavalla. Useimmiten nää tapahtuu kun pyydän ihan suoraan. Silittelen välillä miestä myös, mutta hänelle se ei ole mitenkään erityisen tuntuista joten silittelen häntä ihan omasta halustani ja osoittaakseni välittämistä.

Vierailija
20/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista on kiva silittää, kun naisen iho on pehmeämpi. Peppua ja vatsaa on paras silittää :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme