Ei taaskaan seksiä
Viime kerrasta jo viikko. Ja seuraava mahdollisuus seksiin on lapsen takia puolentoista viikon päästä. Mies ei öisin halua ja muuten on lapsi kotona ja hän töissä. Mitä teen?
Kommentit (25)
Oma mies ei ole halunnut seksiä kuopuksen alullelaiton jälkeen,eli tästä rupee oleen kohta 4 vuotta. Olen luopunut jo hormonaalisesta ehkäisystä,kun en sitä tarvitse.Voin paljon paremmin ilman sitä. Olen yrittänyt keksiä itselleni muuta mukavaa puuhaa ja harrastusta. Sisustan kotiamme ja laitan puutarhaa,sekä käyn töissä. Ja hauskinta tässä on että olen juuri täyttänyt 30 vuotta =D Olen siis jo kelpo mummo ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko sä haluaisit seksiä miehen kanssa, jota haukut täällä kaiket päivät?? Joka on "ruma ja köyhä" eikä tee muuta kuin ärisee ja komentelee sua ja jonka vaihtaisit toiseen heti kun voisit?
Ei tämä aloittaja ole se valittaja. Sitäpaitsi sillä valittajalla on useampi lapsi miehensä kanssa
Tämä on juuri se sama valittaja. Hämäykseksi hän käyttää silloin tällöin ilmausta "lapset", mutta ei hänellä ole nykyisen miehensä kanssa kuin yksi lapsi. Aiemman miehen kanssa on toinen, mutta sen hän on antanut adoptoitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko sä haluaisit seksiä miehen kanssa, jota haukut täällä kaiket päivät?? Joka on "ruma ja köyhä" eikä tee muuta kuin ärisee ja komentelee sua ja jonka vaihtaisit toiseen heti kun voisit?
Täällä palstalla käy paljon ihmisiä, joten ei kannata luulla että kaikki aloitukset on yhdeltä ja samalta. Sillon viiraa jo päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miksi mies ei voi harrastaa öisin seksiä?
Koska asumme ahtaasti ja lapsi nukkuu todella lähellä ja kuulee kaiken.
Mutta sinua tuo ei häiritse?
Olosuhteet on mitkä on ja koitan sitä harrastaa vaikka kahden tai kolmen aikaan kun lapsi nukkuu sikeästi.
Kenen kanssa? Jos siis miehesi ei seksiä halua?
Joo minäkin muistelen, että se köyhästä valittava mainitsi jossain ketjussa, että heillä on kaksi lasta.