Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorempana en pystynyt avautumaan miehelle henkisesti ennen kuin olin ollut yhdynnässä hänen kanssaan

Vierailija
16.07.2017 |

Onko muita keillä on/ on ollut näin? Tykkään hirveästi keskustella mielenkiintoisista aiheista ja vaihtaa mielipiteitä, mutta olin liian ujo ja sulkeutunut aina ennen kuin olin ollut yhdynnässä miehen kanssa. Seksi tavallaan vapautti minut kommunikoimaan.

Kerran yksi mies ihmetteli jälkeenpäin ääneen kuinka "helppo" olin. Menimme ensimmäisiltä treffeiltä elokuvateatterista hänen luokseen juomaan glögiä joulun alla. Olimme vesiselviä, glögissä ei ollut alkoholia. Hän alkoi suudella minua ja hetken päästä talutti minut makuuhuoneeseen, jossa aloin riisua vaatteitani ja asetuin sängyn päälle ja olimme yhdynnässä. Sen jälkeen en enää jännittänyt niin paljon ja puhuin monenlaisista asioista. Mies kysyi myöhemmin, miksi harrastin seksiä niin lyhyen tuntemisen jälkeen. Aloin silloin miettiä tätä. Näin siis kun olin alle 30-vuotias. Sittemmin asiat muuttuivat.

Onkohan tämä yleinenkin ilmiö?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voisi kysyä mieheltä miksi hän harrasti seksiä naisen kanssa jos kerran pitää kyseenalaisena sitä että mennään nopealla tahdilla seksiin.

Vierailija
2/2 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää syyllistämistä tuolta mieheltä.

Naiselle on luonnollista tuntea, että seksi = intiimi suhde, mutta kannattaa muistaa että miehille EI ole näin. Parempi strategia olisi kerätä kokemusta toisesta ihmisestä pidemmällä aikavälillä, eli ensin nähdä voiko tähän luottaa pienissä asioissa, ennenkuin alkaa kertoilla mitään henkilökohtaisia asioita.

Ihan mielenkiinnosta, ovatko miehet usein alkaneet säikkyä ja juosta toiseen suuntaan kun olet alkanut avautua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan