Game of Thrones, 7. kausi official-keskustelu
Alkaa taas! Mitä odotat eniten? Mä haluan, että Hound pääsee pieksemään Mountainin viimeinkin, muun muassa! Ja, että Arya ja Jon kohtaa taas!
Kommentit (2641)
Minä uskon että Pikkusormi rakastaa Sansaa, tai siis niin kuin psykopaatti nyt voi rakastaa, eli haluaa häntä ja ottaisi jos voisi, mutta sillä hetkellä kun tajuaa ettei mitään mahdollisuutta siihen enää ole, niin Sansa voi hänen puolestaan vaikka kuolla. Onhan Sansa kaunis ja merkittävää sukua, Pikkusormea siis kiinnostaa se kaikki mitä siinä tulisi ohella, se asema ja jopa mahdollisesti linna. Hänellä on Sansaan siis eräänlainen pakkomielle, mutta oikean rakkauden kanssa sillä ei ole tietenkään mitään tekemistä. En siis välttämättä usko että hän pelkästään yrittää huijata Sansaa, vaan saattaa elätellä oikeasti toiveita. Kun ne toiveet menee, Sansa on vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Littlefingerilläkin on hopeiset korvantaustst ja ohimot. Onkohan muuttumassa Targarieniksi?
Littlefinger on charmikas hopeakettu, on kirjoitellut tälläkin palstalla.
Mitä muuten luulette, kun Daenerys pieraisee, että lyököhän sieltä liekkiä, edes vähän? Onkohan sillä aluhousut aina reikäiset, kumminkin Mother of Dragons ja kaikkea? Tätä minä olen miettinyt.
Ensi jaksossa Dany näyttää Jaimelle ja Lannistereille mistä se kana pissii. Ei taida Rautapankki saada Tyrellien kultaa itselleen...
Jos petyr on sarjan psykopaatti, onko jon snow autisti? Cersei on sosiopaatti ja tyrion assi.
Hei, täähän on kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos petyr on sarjan psykopaatti, onko jon snow autisti? Cersei on sosiopaatti ja tyrion assi.
Hei, täähän on kivaa!
Miksi Tyrion olisi assi? Hänhän on on älyttömän hyvä ihmisten kanssa ja ymmärtää ironiaa jne.
Ja Cersei on vain rakastava äiti.
Dany on vela, koska hän haluaa olla vain lohikäärmeiden äiti.
Jamie on lähäri, eli läheisriippuvainen. Sansa taas on vaativa persoonallisuus ja arya peliriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, täähän on kivaa!Miksi Tyrion olisi assi? Hänhän on on älyttömän hyvä ihmisten kanssa ja ymmärtää ironiaa jne.
Ok, ehkä tyrion on sarjan cp, mutta kenelle kunnia olla siis assi?
Melissandre?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, täähän on kivaa!Miksi Tyrion olisi assi? Hänhän on on älyttömän hyvä ihmisten kanssa ja ymmärtää ironiaa jne.
Ok, ehkä tyrion on sarjan cp, mutta kenelle kunnia olla siis assi?
Melissandre?
Sansa, ehdottomasti. Hän on vähän pökkelö, tuijottaa, eikä tajua mitään.
Mä odottaisi n Jon Snown ja Daenaryksen välille jotain. Se olisi kiinnostavaa. Siinäkin tuli ja jää kohtaisivat.
Mikä hiton Melissandre? Jo monessa viestissä näkynyt, onko yksi ja sama kirjoittaja? Melissandrankin taisin bongata. MELISANDRE.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton Melissandre? Jo monessa viestissä näkynyt, onko yksi ja sama kirjoittaja? Melissandrankin taisin bongata. MELISANDRE.
Assi jäi jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä odottaisi n Jon Snown ja Daenaryksen välille jotain. Se olisi kiinnostavaa. Siinäkin tuli ja jää kohtaisivat.
Tylsää
Vierailija kirjoitti:
Assi jäi jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assi jäi jumiin.
Analfabeetti amislainen jankuttaa viestistä toiseen asseista ja autisteista, vaikka ei tiedä niistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assi jäi jumiin.
Sinähän täällä jumitat.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä lakanat kastuis.
Littlefingerilläkin on hopeiset korvantaustst ja ohimot. Onkohan muuttumassa Targarieniksi?