Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni ei ole OK, jos siivooja käskee esim. siirtymään jotta saa mopattua juuri sen kohdan jossa seison

Vierailija
15.07.2017 |

Eli esim. tänään mc donaldsissa olin sen taulun edessä, jossa lukee kaikki ruokavaihtoehdot ja katselin siinä siis ruokalistaa. sitten siivooja tulee siihen että anteeksi voisitko siirtyä, että hän saa mopattua sen alueen jossa seison. Mitä helvettiä? en muutenkaan olisi seissyt siinä kuin max 30 sekunttia, ja hän käskee siirtymään.

ei milläänpahalla arvostan siivoojia jne, mutta mielestäni tuo ei ole sopivaa. hän on kuitenkin siivooja ja minä olen paikan asiakas. hän siivoaa asiakkaita varten.

Mitä mieltä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitunnollinen siivooja. Vai onko sitten ihan mäkkärin työntekijä. Itse siivoisin vaan sieltä mistä pääsee ottamaan.

Vierailija
2/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa vahvasti, että et arvosta siivoojia 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan kyseessä siivooja ollenkaan? Eikö siellä aukioloaikoina siivoa ne mäkin työntekijät? Jos siellä oli ns. ulkopuolinen siivooja, niin hänellä on tietty aika käytettävissä juuri sen McDonald'sin siivoamiseen.

Vierailija
4/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli esim. tänään mc donaldsissa olin sen taulun edessä, jossa lukee kaikki ruokavaihtoehdot ja katselin siinä siis ruokalistaa. sitten siivooja tulee siihen että anteeksi voisitko siirtyä, että hän saa mopattua sen alueen jossa seison. Mitä helvettiä? en muutenkaan olisi seissyt siinä kuin max 30 sekunttia, ja hän käskee siirtymään.

ei milläänpahalla arvostan siivoojia jne, mutta mielestäni tuo ei ole sopivaa. hän on kuitenkin siivooja ja minä olen paikan asiakas. hän siivoaa asiakkaita varten.

Mitä mieltä?

Olet niin väärässä kun olla voi.

Vierailija
5/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä oo ok. Mua ei koskaan ole tarvinnut käskeä.

Vierailija
6/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat Tuhkimon sisarpuolelta.

Vierailija
7/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok! Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Sinun olisi luonnollisesti pitänyt siirtyä, että työntekijä saa työnsä tehtyä, ei ole ok että seistä moljotat siinä edessä! Onneksi itsekin tajusit!

Vierailija
8/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän käskenyt, vaan pyysi nätisti. Mikä ongelma? Joskus sekin kohta pitää pyyhkiä, ja siinä seisoo aina joku.

Vierailija
9/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien pyyntö "anteeksi, voisitko siirtyä?" on ollut käsky? mee ittees

Vierailija
10/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei voinut tietää, että aiot seisoa siinä vain 30 minuuttia. Jos hän on oikeasti siivooja, hänellä on sekuntiaikataulu. Tämän lattian moppaamiseen on varattu aikaa x minuuttia ja y sekuntia, ja sen jälkeen pitää olla jo seuraavaa paikkaa siivoamassa. Jos kohteet ovat samassa rakennuksessa niiden välisiin siirtymiin ei ole varattu aikaa sekuntiakaan.

Vierailija
11/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko viestissäsi nenäkkään asenteesi. "Hän on kuitenkin siivooja ja minä asiakas" Meillä päin kyllä henkilökunta moppailee lattioitakin, siivooja saattaa käydä yöllä tai aikaisin aamulla, mutta aina nähnyt vain henkilökunnan huitovat moppia.

Siivooja pyysi nätisti. Olisiko jalkoihin pitänyt paukauttaa mopalla et painu vittuun siitä? Vai jättää siivoamatta ja sit olisit avautunut kuinka ei siivonnut sitä aluetta.

Vierailija
12/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei voinut tietää, että aiot seisoa siinä vain 30 minuuttia. Jos hän on oikeasti siivooja, hänellä on sekuntiaikataulu. Tämän lattian moppaamiseen on varattu aikaa x minuuttia ja y sekuntia, ja sen jälkeen pitää olla jo seuraavaa paikkaa siivoamassa. Jos kohteet ovat samassa rakennuksessa niiden välisiin siirtymiin ei ole varattu aikaa sekuntiakaan.

XD milloin 30 sekuntia muuttui 30 minuutiks :  DDDDD

Vierailija
13/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö mieltä? Sitä mieltä, että olet aika mulkku jos tuosta mielesi pahoitit.

Vierailija
14/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja pyysi nätisti. Olisiko jalkoihin pitänyt paukauttaa mopalla et painu vittuun siitä? Vai jättää siivoamatta ja sit olisit avautunut kuinka ei siivonnut sitä aluetta.

Ei, vaan olisi pitänyt mennä siivoamaan jotain muuta nurkkaa hetkeksi ja kun olen poistunut, tulla siivoomaan se alue.

ap

Vierailija
15/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan olisi pitänyt mennä siivoamaan jotain muuta nurkkaa hetkeksi ja kun olen poistunut, tulla siivoomaan se alue.

ap

Sitä ei yleensä mennä sinne tänne ja tonne miten päästään vaan järjestelmällisesti ja tehokkaasti, tulee joka paikka vedettyä. Toisekseen, kuten yllä jo mainittiin "siinä seisoo aina joku".

Vierailija
16/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä?

Näissä tapauksissa yleensä itse heittäydyn selälleni lattialle parkumaan ja potkimaan. Silloin siivooja yleensä ottaa lasittunein katsein hitaan askeleen taakse, mitä ilmeisemmin kunniotuksen mykistämänä.

Vierailija
17/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jättänyt moppaamatta sen kohdan, niin saataisiin lukea ap:n avausta huolimattomasta siivoojasta, joka jätti lattiaan likasen kohdan. Niin tai näin, aina väärinpäin.

Vierailija
18/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen arsyttavaa on kun liikkuu huonosti(ei nay paalle).voi ihan hyvin skipata yhden kohdan.yleton liiallinen siisteys yliarvostettua muutenin

Vierailija
19/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin valituksen, jos kyse olisi jostain edes puoliksi oikeasta ruokaravintolasta. Mut siis pikaruokapaikka, vähän kuin nakkikioski mutta sisätiloissa - siellä sit odottaa henkilökunnalta pokkurointia ja pahastuu, kun kohteliain sanakääntein pyydetään väistymään hetkeksi...

Vierailija
20/20 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojalla on siellä ne työt tehtävänä  juuri tiettynä hetkenä eikä oikeastaan yhtään aikaa seisoskella turhaan. Itse ainakin väistän ja autan aina siivoojaa jos jotenkin voin koska olen itse kyseistä työtä tehnyt aiemmin ja tiedän miten kiire on ja hankalaa jos on paljon ihmisiä ympärillä. Sullakin ap on siellä mukavampaa syödä kun on siistiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi