Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tyttöystävä osti mulle katkarapusalaatin, kun pyysin tuomaan jotain hyvää kaupasta?

Vierailija
15.07.2017 |

Kenen mielestä katkarapusalaatti on "jotain hyvää"? Ei kenenkään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis oliko se joku ranskankerma tai majoneesi herkku vai salaattia ja kakarapuja? 

Sehän on ihan sairaan hyvää se K-kaupan sweet chili ravunpyrstömössö.!

Todellakin kuuluu herkkupöytään paahtoleivän päälle. 

Salaatti, jossa on katkarapuja ja joku soossipussi. Kyllähän tätä nyt syö, mutta olisi mulle vaikka salmiakkipussi tai kuivaliha kelvannut. Ap

No seuraavalla kerralla hihkaise, että toisi sulle kuivalihaa. :)

No näinhän se on tehtävä. Vähän meni omaan piikkiin tää homma. Ap

Daa.

22/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merenelävät on musta nams.  Ohjeista ensi kerralla paremmin mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ootte ollut yhdessä, kyllä se tälleen 11 avioliittovuoden jälkeen alkaa jotenkuten sujua ja yritystä on ollut. Siis miehen miellyttäminen, kun pyytää tuomaan "jotain hyvää". Meillä tosin mies vielä lisää, ettei "samaa kuin aina.." Ehkä sut sit oppii nopeemmin, jos tyydyt samaan kuin aina.  

Vierailija
24/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotain hyvää" voi itselleni olla päivästä riippuen vanukas, pilttipurkki, banaani, sipsipussi, pähkinäpussi, heseateria tai laadukas pihvi kastikkeella ja vihanneksilla. Käsite on varsin laaja. Ensi kerralla kerro edes tarkoitako makeaa vai suolaista niin voi osua paremmin.

Vierailija
25/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis oliko se joku ranskankerma tai majoneesi herkku vai salaattia ja kakarapuja? 

Sehän on ihan sairaan hyvää se K-kaupan sweet chili ravunpyrstömössö.!

Todellakin kuuluu herkkupöytään paahtoleivän päälle. 

Salaatti, jossa on katkarapuja ja joku soossipussi. Kyllähän tätä nyt syö, mutta olisi mulle vaikka salmiakkipussi tai kuivaliha kelvannut. Ap

Sitten olisi kannattanut pyytää "Jotain hyvää. Vaikka salmiakkia tai kuivalihaa". Tyttöystäväsi ilmeisesti tykkää katkarapusalaatista ja se oli hänen näkemyksensä jostain hyvästä. Kieltämättä olisin itsekin pettynty, jos jotain hyvää olisi ollut salaatti. Onneksi mieheni tietää, että minulle tuo ilmaisu kauppatoiveena tarkoittaa herkkuja.

Vierailija
26/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ootte ollut yhdessä, kyllä se tälleen 11 avioliittovuoden jälkeen alkaa jotenkuten sujua ja yritystä on ollut. Siis miehen miellyttäminen, kun pyytää tuomaan "jotain hyvää". Meillä tosin mies vielä lisää, ettei "samaa kuin aina.." Ehkä sut sit oppii nopeemmin, jos tyydyt samaan kuin aina.  

3 vuotta. Kyllä uskoisin osaavani tuoda kaupasta jotain hyvää tyttikselle, niin kai mä vähän oletin, että sekin osaisi mulle. Onhan se kuitenkin kolmen vuoden ajan katsellut mitä kaikkea mä syön. Enkä koskaan ole katkarapusalaattia syönyt. Ap

Vierailija
27/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tykkää katkarapusalaatista, varsinkin jos siinä on mukana kananmunaa.

Kuka ihme ei tykkäis:O

Vierailija
28/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväsi veikkaan? Mutta kuka pyytää tuomaan jotakin hyvää mutta ei kerro mistä tykkää?

Mä luulin, että me tunnetaan jo toisemme suht hyvin. Taidankin olla ihan ventovieras mies tuolle naiselle. Ap

Ei välttämättä ehkä hän tuntee sinut liiankin hyvin.

Vierailija
29/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lökäpöksy ite mässypussis jatkossa.

Vierailija
30/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tarkotti vihjasta että nyt olis viimonen hetki vaihtaa herkut saalaattiin tai seuraavaks vaihtuu tyttöystävä!

Vierailija
31/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttöystäväsi yritti vihjata että olet lihonut viimeaikoina ja salaatti olisi parempi vaihtoehto kuin sipsipussi, ap? 

Vierailija
32/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin sinänsä tykkäisin ko salaatista, kieltämättä "jotain hyvää" viittaa mielestäni kaikkiin tms. Tosin eipä kyllä ole kumppania, joka sitä toisi.

Vierailija
33/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valita sille tyttöystävällesi, ettei osaa lukea ajatuksiasi, niin seuraavalla kerralla "unohtaa" ostaa sulle mitään. Mikset mene itse kauppaan, vai oletko sohvanpohjalla makaavan tai koneella viihtyvä työtön elättimies?

Tyttöystävä tuli kaupan kautta mun luo, ja sillä oli mun auto käytössä, joten en oikein päässyt kauppaan. Kyllä mä töissä käyn, jos se tähän nyt mitenkään liittyy. Ap

Vierailija
34/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkakin sinänsä tykkäisin ko salaatista, kieltämättä "jotain hyvää" viittaa mielestäni kaikkiin tms. Tosin eipä kyllä ole kumppania, joka sitä toisi.

Siis karkkiin.

Vierailija
35/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyttöystäväsi yritti vihjata että olet lihonut viimeaikoina ja salaatti olisi parempi vaihtoehto kuin sipsipussi, ap? 

En mä usko. Olen ihan hyvässä kunnossa. Ap

Vierailija
36/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsödee (=