Miksi tyttöystävä osti mulle katkarapusalaatin, kun pyysin tuomaan jotain hyvää kaupasta?
Kenen mielestä katkarapusalaatti on "jotain hyvää"? Ei kenenkään.
Kommentit (36)
Kaikki merenelävät on musta nams. Ohjeista ensi kerralla paremmin mitä haluat.
Kauanko ootte ollut yhdessä, kyllä se tälleen 11 avioliittovuoden jälkeen alkaa jotenkuten sujua ja yritystä on ollut. Siis miehen miellyttäminen, kun pyytää tuomaan "jotain hyvää". Meillä tosin mies vielä lisää, ettei "samaa kuin aina.." Ehkä sut sit oppii nopeemmin, jos tyydyt samaan kuin aina.
"Jotain hyvää" voi itselleni olla päivästä riippuen vanukas, pilttipurkki, banaani, sipsipussi, pähkinäpussi, heseateria tai laadukas pihvi kastikkeella ja vihanneksilla. Käsite on varsin laaja. Ensi kerralla kerro edes tarkoitako makeaa vai suolaista niin voi osua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis oliko se joku ranskankerma tai majoneesi herkku vai salaattia ja kakarapuja?
Sehän on ihan sairaan hyvää se K-kaupan sweet chili ravunpyrstömössö.!
Todellakin kuuluu herkkupöytään paahtoleivän päälle.
Salaatti, jossa on katkarapuja ja joku soossipussi. Kyllähän tätä nyt syö, mutta olisi mulle vaikka salmiakkipussi tai kuivaliha kelvannut. Ap
Sitten olisi kannattanut pyytää "Jotain hyvää. Vaikka salmiakkia tai kuivalihaa". Tyttöystäväsi ilmeisesti tykkää katkarapusalaatista ja se oli hänen näkemyksensä jostain hyvästä. Kieltämättä olisin itsekin pettynty, jos jotain hyvää olisi ollut salaatti. Onneksi mieheni tietää, että minulle tuo ilmaisu kauppatoiveena tarkoittaa herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ootte ollut yhdessä, kyllä se tälleen 11 avioliittovuoden jälkeen alkaa jotenkuten sujua ja yritystä on ollut. Siis miehen miellyttäminen, kun pyytää tuomaan "jotain hyvää". Meillä tosin mies vielä lisää, ettei "samaa kuin aina.." Ehkä sut sit oppii nopeemmin, jos tyydyt samaan kuin aina.
3 vuotta. Kyllä uskoisin osaavani tuoda kaupasta jotain hyvää tyttikselle, niin kai mä vähän oletin, että sekin osaisi mulle. Onhan se kuitenkin kolmen vuoden ajan katsellut mitä kaikkea mä syön. Enkä koskaan ole katkarapusalaattia syönyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Anoppi tykkää katkarapusalaatista, varsinkin jos siinä on mukana kananmunaa.
Kuka ihme ei tykkäis:O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväsi veikkaan? Mutta kuka pyytää tuomaan jotakin hyvää mutta ei kerro mistä tykkää?
Mä luulin, että me tunnetaan jo toisemme suht hyvin. Taidankin olla ihan ventovieras mies tuolle naiselle. Ap
Ei välttämättä ehkä hän tuntee sinut liiankin hyvin.
Hae lökäpöksy ite mässypussis jatkossa.
Luultavasti tarkotti vihjasta että nyt olis viimonen hetki vaihtaa herkut saalaattiin tai seuraavaks vaihtuu tyttöystävä!
Ehkä tyttöystäväsi yritti vihjata että olet lihonut viimeaikoina ja salaatti olisi parempi vaihtoehto kuin sipsipussi, ap?
Vaikkakin sinänsä tykkäisin ko salaatista, kieltämättä "jotain hyvää" viittaa mielestäni kaikkiin tms. Tosin eipä kyllä ole kumppania, joka sitä toisi.
Vierailija kirjoitti:
Valita sille tyttöystävällesi, ettei osaa lukea ajatuksiasi, niin seuraavalla kerralla "unohtaa" ostaa sulle mitään. Mikset mene itse kauppaan, vai oletko sohvanpohjalla makaavan tai koneella viihtyvä työtön elättimies?
Tyttöystävä tuli kaupan kautta mun luo, ja sillä oli mun auto käytössä, joten en oikein päässyt kauppaan. Kyllä mä töissä käyn, jos se tähän nyt mitenkään liittyy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikkakin sinänsä tykkäisin ko salaatista, kieltämättä "jotain hyvää" viittaa mielestäni kaikkiin tms. Tosin eipä kyllä ole kumppania, joka sitä toisi.
Siis karkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tyttöystäväsi yritti vihjata että olet lihonut viimeaikoina ja salaatti olisi parempi vaihtoehto kuin sipsipussi, ap?
En mä usko. Olen ihan hyvässä kunnossa. Ap
Daa.