Mitä ajattelette sellaisen ihmisen syömisestä, joka käy salilla mutta jolla on läskiä?
Siis ei ylipainosta laihtuvat kyseessä, vaan ihan tavalliset ahkerasti salilla kävijät. Miten paljon ihmisen pitää syödä, että hänellä on silti läskiä ja on punkero, vaikka käy salilla?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma Ap llä on? Sä taidat itsekin olla näitä jotka kyykää itseään pelistä ja ottaa Luvia vaan ei treenaa kunnolla. Itse en kerkeä kunnolla edes katsella ikinä muita, mutta treenaankin tosissani ja kunnolla.
Kyylää*
Vierailija kirjoitti:
No kuule osa käy siellä salilla ihan vain liikunnan ilosta ja saattaa kuitenkin syödä mitä huvittaa, sillä ei se salillakäunti ikinä hukkaan mene silti. Terveyden takia siellä moni käy eikä ulkonäön huoh.
Jos siellä salilla vain vahditaan muita, niin uskaltaako sinne lähteäkään. Olen ikäväkseni huomannut, että lihaksia ei ole nimeksikään jos pitää nousta jostain hankalasta asennosta esim. lattialta. Eli pitäisi oikeasti alkaa tekemään niille jotain. Mutta en minä sinne painoani menisi pudottamaan vaikka sitä liikaa onkin.
Olen vähän yli parikymppinen nainen. Olen tapaillut yhteensä viittä miestä (kaikkia eri aikaan). Kenenkään kanssa en edennyt suutelua pidemmälle. Miehissä ei ollut mitään vikaa ja tykkäsin olla heidän lähellään. Pidemmälle meneminen kuitenkin tuntui lähinnä ahdistavalta ja pistin siksi sille aina stopin. Ymmärrettävästi miehet tulkitsivat tämän ajan kanssa niin, että en halunnut jatkaa suhdetta. Näin ei kuitenkaan ollut. Onko minussa jotain vikaa kun minulla on tuollaisia tuntemuksia? Olisiko minun pitänyt suostua pidemmälle, vaikka se tuntuikin ahdistavalta (joskus jopa inhottavalta)? Tiedän, ettei tämä välttämättä ole sopiva ketju seksiasioille, mutta en oikein tiedä mistä voisin saada asiallisen vastauksen. Jos ette koe sopivaksi vastata edeltäviin kysymyksiin, osaisitteko edes kertoa, mistä voisin kysyä tällaisesta asiasta?
Ja tarkennetaan vielä, että pystyn puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Ajattelin vain, ettei se ole täällä sopivaa ja siksi käytin "kaunisteltuja" ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma Ap llä on? Sä taidat itsekin olla näitä jotka kyykää itseään pelistä ja ottaa Luvia vaan ei treenaa kunnolla. Itse en kerkeä kunnolla edes katsella ikinä muita, mutta treenaankin tosissani ja kunnolla.
Tätä minäkin mietin. Itse en treenatessa huomaa toisia, enkä kerkeä katselemaan kun keskityn siihen omaan juttuun.
Eipä voisi vähempää kiinnostaa muiden syömiset, ylipaino ja treenaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietin. Itse en treenatessa huomaa toisia, enkä kerkeä katselemaan kun keskityn siihen omaan juttuun.
Jos joku on menossa pukkariin suoraan edelläsi, hänet näkee. Samoin juomapaikalla voi nähdä jonkun ihmisen.
Kuka perkele tässä kaiken maailman asiat ehtii ajatella.
Itse taas ihmettelen salilla näitä langanlaihoja jotka pelkäävät tehdä isoilla kunnon painoilla, vaikka haluaisivat lihaksia:D
Aplla menny nyt pahasti puurot ja vellit sekaisin. Salilla käy monenlaista porukkaa erilaisin tavoittein.
-mm. voimanostajia, joiden tavoite on saavuttaa maksimaaliset voimatasot. Voimamiehillä usein on myös enemmän massaa kun keskiverto taapertajalla (myös sitä läskiä).
- crossfit-harrastajia (kestävyyspainotteista)
- ryhmäliikkujia (ihan perus mammoja, seassa niitä laiheliineja)
-kehonrakentajia (jotka massakaudella kasvattavat lihasta, jolloin luonnollisesti syödään niin, että lihas kasvaa. Tällöin tulee myös rasvaa sekä nestettä kehoon. Kehonrakentajat eivät ole kisakunnossa kun sen hetken. Työ tehdään vuosien aikana pitkäjänteisenä treenaamisena, lopuksi muutaman kuukauden kisadietti jolloin rasvat kuoritaan lihasten ympäriltä. Tällöin lihasmassa ei enää lisäänny. Lopuksi vielä nesteet pois niin ollaan tiukassa tikissä.
= tavoitteellinenkaan treenaaja ei ole jatkuvasti rasvaton!!!!