Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette sellaisen ihmisen syömisestä, joka käy salilla mutta jolla on läskiä?

Vierailija
15.07.2017 |

Siis ei ylipainosta laihtuvat kyseessä, vaan ihan tavalliset ahkerasti salilla kävijät. Miten paljon ihmisen pitää syödä, että hänellä on silti läskiä ja on punkero, vaikka käy salilla?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ei voi tosiaan pitkistä kauniista lihaksista ja kapeista raajoista puhua, vaan tulos on vähän erilainen.

Vierailija
2/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä on massankeräyskausi menossa ja syövät tarkoituksella enemmän kuin kuluttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi.

Vierailija
4/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ylipainosta laihtuvat kyseessä, vaan ihan tavalliset ahkerasti salilla kävijät. Miten paljon ihmisen pitää syödä, että hänellä on silti läskiä ja on punkero, vaikka käy salilla?

Todennäköisesti kyse on ruuan väärästä sisällöstä, ei välttämättä määrästä.

Vierailija
5/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis syövät ranskalaisia perunoita, niinkö? Mitä järkeä siinä on, jos kerran käy kuntosalilla?

Vierailija
6/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syödä. Olen yksi niistä ja olen MYRKYLLINEN. Älä siis pure mua.

Vierailija
7/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska ei kiinnosta muiden vartalot.

Vierailija
8/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis syövät ranskalaisia perunoita, niinkö? Mitä järkeä siinä on, jos kerran käy kuntosalilla?

Ehkä he ajattelevat, että salilla käynnin ansiosta voi syödä epäterveellisesti. Ikään kuin synninpäästö, "minähän käyn salilla joten munkki sinne tai tänne."

Vierailija
9/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se ketsupin kans menis

Vierailija
10/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen lihaksikas mutta muutakin löytyy, tosin vähän. Kilpirauhanen vaivaa ja vaikka en syö herkkuja, leipää, roskaruokaa jne. Sitä ylimääräistä silti on.

Vierailija
11/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy salilla lähinnä siksi että tykkää treenata, mutta ei ole korkeita tavoitteita niin ei välttämättä laihdu/kiinteydy kovin paljoa.

Vierailija
12/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En söisi.

En kyllä minäkään. Mitä ihme ja kannibaaleja täällä on? Tuo myrkyllisyys ei kyllä tullut mieleeni, kiitos varoituksesta.

Vierailija
13/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule osa käy siellä salilla ihan vain liikunnan ilosta ja saattaa kuitenkin syödä mitä huvittaa, sillä ei se salillakäunti ikinä hukkaan mene silti. Terveyden takia siellä moni käy eikä ulkonäön huoh.

Vierailija
14/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden vartalot tai treenamiset pätkän vertaa.

Vierailija
15/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen semmoinen.

Käyn salilla jotta liikuntakykyni pysyisi. Ja joo syön väärin mutta hetkeäkään en edes ole kuvitellut itseäni fitness kuningattareksi.

T keski-ikäinen konttorirotta

Vierailija
16/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää käyn salilla mulla on läskiä, paino bmi:n mukaan heittelee siinä normaalin ja ylipainon välimaastossa.

Jos haluaisin vielä tuon normaliin painon sisällä laihtua niin pitäisi aika tarkasti laskea syömiset ja elää tiukasti sillä periaatteella monta kuukautta. Tällä hetkellä ei jaksa sellainen kiinnostaa kun on muutenkin stressiä, joten mieluummin illalla salin jälkeen syön kunnolla kasviksia, lihaa ja hiilareita, enkä tarkkaan laske syömisiäni. Tarkoittaa myös sitä että viikonloppuna menee muutama karkkikin.

Vaikka läskiä onkin, niin kyllä se liikunnan harrastaminen näkyy kropassa. Vaikea selittää, mutta siis hyvät lihakset vaan saa vartalon näyttämään paremmalta.

Vierailija
17/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolen vain omista ja lasteni syömisistä. Muut syököön mitä tykkää ja näyttäköön miltä lystää.

Vierailija
18/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä salilla käyminen ketään laihduta tai kiinteytä. Siellä pitää tehdäkin jotain.

Vierailija
19/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen vastaus tähän: Pitää syödä enemmän kuin kuluttaa. Silloin pysyy "massaisena", vaikka asuisi salilla.

Vierailija
20/30 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan kannibalismia kaikissa muodoissaan. Sillä ei ole vaikutusta, onko kohteella läskiä tai käykö hän salissa. Ihan kaikissa tapauksissa ajattelen, että ihmisen syöminen on väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä