Mitä te olette ostaneet tällä viikolla, siis ruoka-aineksien lisäksi?
- Lukiokirjoja
- Laskin
- Silmälasit
- Satulatuoli
- Työpöytä
- Kännykkäteline
- Itsekiinnittyviä pehmustepaloja huonekalun alle
- Rihkamakaulakoru -50%
Kommentit (102)
Puuteri. Olen kyllä myynyt n. 170e arvosta tavaraa. Mutta sitähän ei kysytty🤣
Hirveästi eri juttuja. Asutaan pienellä paikkakunnalla ja ollaan oltu matkalla, jossa tehtiin paljon etukäteen mietittyjä hankintoja:
minulle kahdet työkengät (-40/-50%)
molemmille koululaisille takit myös alesta
toiselle koululaiselle reppu (-50%)
yksi pokkari
hajuvesi ja deodorantti
toiselle koululaiselle rihkamakaulakoru
toiselle koululaiselle uikkarit
minulle pusero
hotelliöitä
junalippuja
bussilippuja
Eikä tässä ollut varmaan edes kaikki. En yleensä ole shoppailija, mutta nyt tuli tehtyä hankintoja.
Ostin autoon bensaa, apteekista lapselle flunssaan helpotusta ja itselle lääkkeen sekä nettipankista lisää yhtä rahastoa.
Multaa, syyslannoitatta, tervanarua, 180cm tukikepit, pari pensasta, nurmen siementä, peräkärryn vuokralle, pari patjarikkoa kärryllä tölvimieni tilalle, jätteen käsittelymaksu kaatikselle, kaksi vesikourua, koiran ruokaa.
Pihan laittoa, jospa se nyt tältäkesää jo riittäisi.
- pyykinkuivausrummun, joka korvasi rikkoontuneen 80-luvulla hankkimani kuivausrummun
- bensiiniä 70 litraa
- valkoviiniä
- museokortin
- puhdistusainetta kylpyhuoneen pesuun
Bensaa ja ison kasan lääkkeitä...
Onko suklaa ruoka-aines ;D
Jos ei, niin se on ainut muu ostos.
Aurinkopuuterin/poskipunan, itseruskettavaa, ripsivärin, hiuksiin jätettävää hoitoainetta, saippuaa ja miehelle suihkusaippuaa, sukat sekä pohjalliset kenkiin, koiralle hammastikkuja.
-vessapaperia
-2 kulhoa
-pattereita
Jaa-a. Ensin ajattelin, etten mitään, mutta onhan tässä kaikenlaista tullut hankittua. Viikon sisään nyt ainakin uusia puutarhakalusteita, uudet tyynyt, uusi hana pikkuvessaan sekä sen asennuspalvelut. Lisäksi ostin viime viikonloppuna yhden hotelliyön, koska olimme pidemmällä autoretkellä.
Vierailija kirjoitti:
Hiuslakkaa, ratikkaliput, kerrostalokolmion.
Onnea uuteen kotiin!
Kirpparilta shifonkihame, neulepaita ja -jakku sekä Arabian lautanen vuodelta 1962. Taidenäyttelystä katalogi. Pari postikorttia, kartonkia ja kaksi naistenlehteä (tein aarrekartan). Shampanjaa lahjaksi ystävälle. Bussilippu Helsinki-Kotka. Huomenna ostan sisäänpääsyn maauimalaan.
Osaatteko oikeasti noin paljon kaikkea? Ei ihme että moni valittaa että rahat on ennen tilipäivää loppu.
Itse en ole ostanut viime viikolla kuin ruokaa. En vaan tarvitse mitään. Lapsillekaan ei tullut ostettua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko oikeasti noin paljon kaikkea? Ei ihme että moni valittaa että rahat on ennen tilipäivää loppu.
Itse en ole ostanut viime viikolla kuin ruokaa. En vaan tarvitse mitään. Lapsillekaan ei tullut ostettua mitään.
Mietin samaa.
Itse ostin bussilipun ja kasvovettä. Ulkona syötiin ainakin kerran ja käytiin jäätelöllä sen jälkeen, mutta mies maksoi. Ostan aika harvoin mitään kun ei ole tarvetta.
Paidan kun sain halvalla, malli tosin nuorekas, käytän aluspaitana.
Vierailija kirjoitti:
Itselle mekon ja keittiösakset. Lapsille askartelusakset x 2. Syntymättömälle merinopeiton.
On jo vähän morkkis, kaikki heräteostoksia, vaikka uusia laatusaksia olin vähän kaipaillutkin. Yleensä ostan uutena hyvin vähän.
Kunnon saksien hankintaa et todennäköisesti ajan mittaan kadu.
Itselle mekon ja keittiösakset. Lapsille askartelusakset x 2. Syntymättömälle merinopeiton.
On jo vähän morkkis, kaikki heräteostoksia, vaikka uusia laatusaksia olin vähän kaipaillutkin. Yleensä ostan uutena hyvin vähän.