Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nännien hieronnasta alakuloa?

Vierailija
15.07.2017 |

Tuleeko kenellekään muulle outo ja masentunut olo jos stimuloi nännejä muutoin kuin seksin yhteydessä? Olenko yksin maailmassa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Kerro lisää.

En ole moista ennen kuullutkaan.

Vierailija
2/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stimuloin nännejäni noin minuutin, minulle tulee outo, alakuloinen olo. Se häviää kun lopetan. Arvelisin, että kyse on jostain vapautuvasta hormonista. En löytänyt aiheesta tietoa googlesta. Olisin halunnut tietää, kokeeko joku muu samaa? Asiasta tuli puhe miesystäni kanssa ja hän piti sitä perin kummallisena. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku d-mer tyyppinen juttu? Erikoista jos et imetä tai ole imettänyt.

Vierailija
4/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nunnan nännit.

Vierailija
5/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulo on tulipalo. Onko alakulo siis alapään polttelua?

Vierailija
6/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee, on aina tullut, ja synnyttänyt en ole. En tiedä mistä se johtuu. Usein jopa niin ahdistavan alakuloinen olo, että on melkein sietämätöntä.

Vierailija
7/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stimuloit nännejäsi? Muut tekee vaan seksi yhteydessä, joten sulla ei ole kohtalotovereita.

Vierailija
8/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Tein joskus aloituksenkin muttei kukaan vastannut. Jos hieron nännejäni niin minulle tulee sellainen outo alakulon pyrähdys.

Vierailija
9/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan! Siksi imetyksestä tuli ikävä, jopa inhottava olo. Koen muutenkin inhon väristyksiä jos nännejäni stimuloidaan. Tulen jopa ärsyyntyneeksi. Jos mies räpelöi nännejäni tuntuu inhottavalta ja joskus tekee mieli jopa lyödä :O

Emme kai ole hyviä jälkeläisten imettäjiä.

Vierailija
10/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt 2 lasta, mutta koin samalla tavalla jo ennen lapsia. AP

Vierailija
11/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin. Kiihotun ihan järjettömästi. Mutta imettäminen oli p*skaa.

Vierailija
12/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sama, ollut jo pitkään ennen lapsia ja imetyksiä. Sellainen outo ikävän tunne.

Vierailija
14/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ärsyynnyn joskus mutta se täysin riippuu omasta mielentilastani ja siitä kuinka stressaava elämäntilanne minulla. Jos minulla on asiat hyvin niin sitä ei tapahdu. En lähde kuitenkaan yksityiskohtiin, koska olen huono selittämään, mutta havannoin asioita aika tarkasti.

Vierailija
15/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu teinistä asti sama!! Imetys sujui ihan ok

Vierailija
16/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on aivan sama juttu. En ole ikinä tästä kenellekään kehdannut puhua, kun olen luullut että kuvittelen koko asian. En ole ikinä ollut raskaana tai imettänyt. Itselläni tämä "alakulo" syntyy, jos itse "stimuloin" tiettyä kohtaa.

Vierailija
17/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu!

Vierailija
18/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunneperäinen juttu, täysin normaalia ja mahtavaa! :) kannattaa tutustua esim. de armouring - hierontaan. ihmiskeho on valtavan herkkä vaikkei sitä itse tietäisikään ja varastoi valtavat määrät paskaa ja tunteita, joita voi vapauttaa tai estää kertymästä lukuisin eri keinoin. nykyajan vankkumaton tiedeihminen ei valitettavasti usein halua tällaisia asioita edes tutkia, vaikka ne tosiaan ovat olemassa uskoi niihin tai ei..

Vierailija
19/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla välillä ja välillä taas tuntuu hyvältä. Tänä aamuna kun heräsin, niin kädet harhaili rintoihini ja mietin tätä samaa asiaa, että miksi se ei aina tunnu hyvältä, vaan tulee se masentunut olo, niin kuin tänä aamuna. Yritin oikein hetken hieroa, että kyllä se hyvä olo sieltä tulee, mutta ei, muuttui vaan inhottavammaksi ja lopetin siihen ja menin suihkuun. Outoa.

Vierailija
20/25 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös jotain tän suuntaista fiilistä, kun nännejä koskee! Yleensä tosin myös tulee fyysistä huonon olon ja huimauksen tunnetta samalla, jonkinlaista pahoinvointia; näitä on tosi vaikea kuvailla! Lyhytkin kosketus, esim. puristus riittää eikä puolella ole väliä.

En ole myöskään synnyttänyt tai imettänyt ja muistan ekan kerran tämän huomanneeni joskus parikymppisenä. Nyt ikä jo lähellä kolmekymmentä.