Nännien hieronnasta alakuloa?
Tuleeko kenellekään muulle outo ja masentunut olo jos stimuloi nännejä muutoin kuin seksin yhteydessä? Olenko yksin maailmassa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu mulla välillä ja välillä taas tuntuu hyvältä. Tänä aamuna kun heräsin, niin kädet harhaili rintoihini ja mietin tätä samaa asiaa, että miksi se ei aina tunnu hyvältä, vaan tulee se masentunut olo, niin kuin tänä aamuna. Yritin oikein hetken hieroa, että kyllä se hyvä olo sieltä tulee, mutta ei, muuttui vaan inhottavammaksi ja lopetin siihen ja menin suihkuun. Outoa.
Siis herätessä tai muuten hieroa nännejä saadakseen hyvää oloa? Miksi, miten?
Kyllä on samanlaista, et ole yksin maailmassa! Muistan itselläni jo alakouluikäisenä, että nännin koskettaminen sai aikaan todella omituisia tuntemuksia. Oloa mikä tulee voisi kuvailla ahdistavaksi, surulliseksi, janoiseksi ja lieväksi "koti ikävän tunteeksi". Nännien stimulointi saattaa olla samaan aikaan kiihottavaa ja ahdistavan epämiellyttävää :( Ensimmäinen lapsi tulossa ja odotan mielenkiinnolla miltä imetys tulee tuntumaan. Löysin hiljattain juttua imettävien äitien vaivasta joka on juurikin tämä D-MER. Johtuu hormoneista ja dopamiinista aivoissa. Tunteen tuloon ei pysty vaikuttamaan ja kaikilla tätä ei todelllakaan siis esiinny! Koko ikäni olen siis minäkin miettinyt, että mitä tämä on ja olenko ainut!
Pakko nostaa vanhaa ketjua! Itselleni tulee myös nännien koskettelusta surullinen ja ikävöivä olo.
Vierailija kirjoitti:
Kulo on tulipalo. Onko alakulo siis alapään polttelua?
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Vai olisinko itse tuon silloin 2017 kirjoittanutkin?
Sama vika! Minulla on tooosi herkät nännit ja pyydän miestä aina stimuloimaan niitä seksin yhteydessä. Ihan en pysty saamaan orgasmia nännien hyväilystä mutta joskus on ollut aika lähellä. Jos taas olen yksin ja esimerkiksi hyväilen nännejä itsetyydytyksen aikana, siitä tulee helposti yksinäinen ja surullinen olo. Outo juttu. Minulla ei ole lapsia eli en ole imettänyt.