Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas ihastus toiseen mieheen

Aamu aurinko
14.07.2017 |

Onko kellään muulla tällaista tilannetta; perheellinen ja ihastunut toiseen? Tämä toinen on mieheni kaveri joka on myös varattu ( olkoot vaikka Sami). En edes tunne tyyppiä erityisen hyvin. Hän on jotenkin niin kiltin ja mukavan oloinen. Rempseä ja huumorintajuinen. Olemme kyläilleet porukalla pyolin ja toisin, käyty juhlimassa. Joskus olen tanssahdellut baarisa Samin kanssa kun häb on pyytänyt minua kanssaan tanssimaan. Kerran humalassa nipisti minua pepusta kun olimme porukalla kaupungilla. Tästä on aikaa pari kolme vuotta

Näen Samia melko harvoin. Viimeksi tällä viikola kun kyläilimme samin ja hänen avo-puolisonsa luona, sitä ennen näkemisestä olikin kulunut puoli vuotta.
En voi mitään sille, että en saa miestä mielestäni. Välillä omassa suhteessa mennyt huonosti ja olen tunteineni ollut vauva-ja pikkulapsi-aikana hukassa. Tavallista varmaan että tunteet eivät omaa puolisoa kohtaan kokoaikaa roihua. Usein olen kokenut että olen väärän miehen kanssa koska olemme niin erilaisia. Nämö tunteet ovat nousseet pintaan usein, jo ennen siis kun ihastuin samiin.
Ihastuksia nyt voi tulla ja mennä.. Nykyisen mieheni kanssa en ole ollut ihastunut muihin ennnenkuin nyt. Tätä tunnetta jatkunut puolivuotta. Kokoillan miettinyt häntä. Jotakin typeriä "prinsessa-haaveita" yhdessäolosta ym. Ja tällähetkellä tuntuu että tämä ei koskaan mene ohi. Vasta ajattelin että olipa typerää olla ihastunut, seon kyllä menyt ohi. Mutta nyt kun nähtiin, tämä tunne alkoi taas.
No eipä tälle mitään voi, odotellaan että menee ohi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi