Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Durex intense kondomi-mainos värisyttää vitutusmittariani rajusti!!!

Vierailija
14.07.2017 |

Ja ne maatajärisyttävät orgasmit! Tämä mainoksenperkele aiheuttaa meillä kiusaantuneita tilanteita. Luoja kun vituttaa kaikki dildo&kortsu-mainokset.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä niissä nyt niin vituttaa?

Vierailija
2/16 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia, mutta eilen tuli kortsuorgasmimainos ennen ysiä illalla. Tämmöisten mainosten paikka ei ole vielä tuohon aikaan, kun pikkulapsiakin hereillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tämä superorkut tarjoava kortsumainos tuli TV5:llä jo 9 ja 10 välillä Harkimon purjehdusohjelman mainoskatkolla.  Todella kivaa. Huippukivaa.

Vierailija
4/16 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lapsia, mutta eilen tuli kortsuorgasmimainos ennen ysiä illalla. Tämmöisten mainosten paikka ei ole vielä tuohon aikaan, kun pikkulapsiakin hereillä.

Miksi pikkulapset ymmärtävät jotain kortsuorgasmimainoksista? Kotoaanko ovat oppineet?

Vierailija
5/16 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko selittelemään vai joko kikattelevat?

Vierailija
6/16 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vitutus laantui?

7/16 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettava tuollainen nyppyläinen kortsu, eihän tuo aiheuta muuta kuin limakalvojen hankaantumista vereslihalle pahimmassa tapauksessa. Siitä on orkut kaukana!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/16 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ihan naurettava tuollainen nyppyläinen kortsu, eihän tuo aiheuta muuta kuin limakalvojen hankaantumista vereslihalle pahimmassa tapauksessa. Siitä on orkut kaukana!

Eikä ne nystyrät tunnu millekään edes miehestä. Ainoa hyvä seikka on että jyystää peräaukon puhtaaksi mämmipaskasta. Jos on sattunut tahmaista mämmipaskaa niin tuolla kondomilla irtoaa hyvin irti.

Vierailija
9/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovia lupauksia ne kyllä antavat mokomalle kumiretaleelle. Mä ajattelin niin, että eikö siinä tule kamalia paineita suhteessa jos käyttää noita eikä silti saa taI "pysty antamaan" järisyttäviä orgasmeja?! Että oonko Mä niin huono ettei edes tällä onnistu. Kaikki kun ei laukeile ihan vain tosta noin vaan varsinkaan tuoreessa suhteessa jossa niitä kumeja yleensä käytetään.

Vierailija
10/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin käyttää kortsun nurinpäin

Vierailija
11/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa toi mainos. Lapset vielä hereillä tuossa ysin ja kympin välillä. Näyttäis sit yömyöhään mutta ei tähän aikaan! Se ei todellakaan ole sopiva lasten silmille.

Vierailija
12/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mommat vois itse suunnitella parhaan jurnukortsun.

Vierailija
13/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko siihen saada nykyteknologialla vielä sellaisen jäykistysmekanismin, että heti aukirullaamisen jälkeen kumi jäykistyisi kivikovaksi? Kiitos.

Vierailija
14/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin vituttaa toi mainos. Lapset vielä hereillä tuossa ysin ja kympin välillä. Näyttäis sit yömyöhään mutta ei tähän aikaan! Se ei todellakaan ole sopiva lasten silmille.

Jos lapset saavat vielä tuohon aikaan katsoa televisiota, niin eivätkö he vielä tiedä mikä on kondomi?

Eikö sen ikäisen pitäisi tietää...

Vierailija
15/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mainosnikkareissa paljon lesbolaisia? Tv-mainoksessa tyttöparin halailija kellahtaa veneestä veteen. Kauppaketjun mainoksessa naiskaksikko suutelee. Parivuoteen ilmoituskuvassa möyhii naiset kahdestaan. Todella omituista  tunkea lesbomieltymyksiään asiakasyritysten maksamiin mainoksiin.

Vierailija
16/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuitenkin käyttää kortsun nurinpäin

Iso osa ei nähtävästi edes käytä kondoomeja, kun eivät ymmärrä niistä mitään.  Voi voe kuinka minua ärsyttää öyh öyh, jos joku käyttää öyh kondomia tai joudun siitä kuulemaan. Kasvakaa aikuisikisi ja yrittäkkää kestää sellainen tavallinen asia jälleen kuin kondoomi. Tällä palstalla kyllä näkee porukkaa jotka kiukuttelevat kaikesta, milloin mistäkin ja mitä muut tekevät. Hankkikaa elämä on se mitä kuuluu sanoa tähän aikuisten oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan