Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat joita ihmiset eivät tunnu ymmärtävän seksistä

Vierailija
14.07.2017 |

Listataan tänne niitä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että se on parhaimmillaan n. 50-vuotiaana

Vierailija
2/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat nuolemista ihan joka kerta... ja useamminkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti. Seksiä ei oo tarkoitettu mummoille ja papoille.

Vierailija
4/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei voi yleistää mitään. Kaksi ensimmäistä vastausta jo meni pieleen.

Vierailija
5/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on saatava seksiä, vaikka itsellä on jo kolo kuivunut.

Vierailija
6/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että on typerää yleistää, koska jokaisella on eri mieltymykset.

Vierailija
7/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ei tunnuta ymmärtävän, että mieltymykset ovat yksilöllisiä. Usein niistä puhutaan tyyliin "tästä nainen tykkää" tai "tämä tuntuu miehestä hyvältä" aivan kuin mitään yksilöllisiä eroja ei olisi.

Vierailija
8/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotas vaan, tulet huomaamaan. Tai pahoittelut sulle, jos et itse enää viiskymppisenä harrasta seksiä.

Vierailija
9/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä ei tunnuta ymmärtävän, että mieltymykset ovat yksilöllisiä. Usein niistä puhutaan tyyliin "tästä nainen tykkää" tai "tämä tuntuu miehestä hyvältä" aivan kuin mitään yksilöllisiä eroja ei olisi.

Tämä on totta. Oma naisystäväni aikanaan oli ihmeissään kun pyysin häneltä huomattavasti kovempia otteita. Ilmeisesti naiset ovat keskimäärin paljon minua herkempiä.

Vierailija
10/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Oma naisystäväni aikanaan oli ihmeissään kun pyysin häneltä huomattavasti kovempia otteita. Ilmeisesti naiset ovat keskimäärin paljon minua herkempiä.

Jäi sanomatta että olen itse myös nainen

Vierailija
11/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotas vaan, tulet huomaamaan. Tai pahoittelut sulle, jos et itse enää viiskymppisenä harrasta seksiä.

Eihän viisikymppisenä enää välttämättä edes värkit toimi ilman apteekin apua. Alkuperäinen biologinen tarkoitus seksillä on lisääntyminen, ja ihmisen elinikäkin alunperin ollut vain jotain 40-50 vuotta.

Joten on ihan luonnollista, ettei tuon ikäisten ole enää tarkoitus harrastaa seksiä, sillä alunperin he olisivat olleet jo käytännössä haudassa ja lisääntyminen olisi pitänyt suorittaa 20 vuotta sitten.

Nykyään vaan lääketiede on tuplannut ihmisten eliniän ja seksiäkin harrastetaan enemmän mielihyvän kuin varsinaisen lisääntymistarkoituksen vuoksi.

Vierailija
12/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että se on tylsää

Vierailija
13/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että siitä puhutaan ihan liikaa.

Sitä ettei sitä ole pakko harrastaa.

Vierailija
14/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän viisikymppisenä enää välttämättä edes värkit toimi ilman apteekin apua. Alkuperäinen biologinen tarkoitus seksillä on lisääntyminen, ja ihmisen elinikäkin alunperin ollut vain jotain 40-50 vuotta.

Joten on ihan luonnollista, ettei tuon ikäisten ole enää tarkoitus harrastaa seksiä, sillä alunperin he olisivat olleet jo käytännössä haudassa ja lisääntyminen olisi pitänyt suorittaa 20 vuotta sitten.

Nykyään vaan lääketiede on tuplannut ihmisten eliniän ja seksiäkin harrastetaan enemmän mielihyvän kuin varsinaisen lisääntymistarkoituksen vuoksi.

Ennen melkein kaikki olivat kuolleita jo 25 ikävuoteen mennessä ja siksi tuon ikärajan ylittäneiden ei oikeastaan pitäisi edes ajatella seksiä.

Vierailija
15/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voishan sitä tällä perusteella tehdä itsemurhankin viisikymppisenä, kun ihmistä ei ole "tarkoitettu" elämään sen kauemmin. Mut kun eläminen on niin kivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme