Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä varattujen miesten magneetti minä olen?

Vierailija
14.07.2017 |

Oleellinen tuli otsikossa ilmi.

Olen siis 26-vuotias nainen, kauniiksi sanottu ja omasta mielestänikin mukiinmenevä.
Ongelma tässä siis on se, että valehtelematta, kun lähden viihteelle, ja tapaan uuden mielenkiintoisen tyypin jonka kanssa tulen juttuun hyvin, onkin lopuksi varattu.

Ja tämä asia on käynyt _monta_ kertaa. Jos nyt tammikuusta laskee, niin 5 miestä jonka kanssa kemiat kohdanneet ja juttu luistanut muuten hyvin, niin lopulta paljastuu, että mies on varattu.

Myönnän, olen langennut, mutta en kaikkien kanssa. Ystävänikin ihmettelevät tätä "hyvää" tuuria näiden miesten kanssa. Oikeasti, olen miettinyt , että miksi näin käy?

Olen heille selvästikin hetken hupia, mutta myönnettäköön, että niin he ovat olleet myös minulle. Fiilis menee jo siinä, kun kuulee toisen olevan varattu. Mutta, itsekin sitten kiihkoissani olen antautunut näille pettäjä-miehille.

Ihmettelenpä vain, että missä _vapaat_ miehet luuraa, kun harvoin sitten sellainen tulee iskemään.

Piti avautua..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin yksinkertainen juttu taustalla kuin ikä. Todennäköisesti katselet ikäisiäsi, tai vähän vanhempiakin, ja kannaltasi hyvät miehet alkavat nyt olla varattuja toisin kuin vielä jokin aika sitten. Vähän sama jos nelikymppinen mies ihmettelisi miten on niin vaikeaa saada synnyttämätöntä naista nykyisin.

Vierailija
2/16 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin yksinkertainen juttu taustalla kuin ikä. Todennäköisesti katselet ikäisiäsi, tai vähän vanhempiakin, ja kannaltasi hyvät miehet alkavat nyt olla varattuja toisin kuin vielä jokin aika sitten. Vähän sama jos nelikymppinen mies ihmettelisi miten on niin vaikeaa saada synnyttämätöntä naista nykyisin.

Omaa ikäluokkaa en katsele ollenkaan.

Miehet ovat about. 30-40 vuotiaita.

Ja joka v*tun kerta ne on varattuja. Argh!!

Hermo menee. Mutta toisaalta, kuka tuommoista miestä haluaa joka on valmis minun kanssani pettämään.

AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat helpolta ja siksi varatut "valitsevat" sinut. Susta näkyy, ettet ole mitään vaimomatskua ja siksi vapaat ei susta kiinnostu. Saat vaan varattuja, kun vaikutat (kauneudestasi huolimatta) epätoivoiselta ja varmalta saaliilta helppoutuesi vuoksi.

Vierailija
4/16 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat helpolta ja siksi varatut "valitsevat" sinut. Susta näkyy, ettet ole mitään vaimomatskua ja siksi vapaat ei susta kiinnostu. Saat vaan varattuja, kun vaikutat (kauneudestasi huolimatta) epätoivoiselta ja varmalta saaliilta helppoutuesi vuoksi.

Kiitos kohteliaisuudesta :D

Tämäkin on vähän kinkkinen juttu, sillä perusluonteeni on, että olen kaikille ystävällinen, tulen aika nopeasti toimeen kaikkien kanssa ja nauran paljon. Tämäkö siis viestittää, että "hei olen helppo"?

Jos asia on nuon niinkuin väität sen olevan, niin asialle ei luultavammin mitään voi, sillä luonnettaan ei kukaan voi muuttaa.

Vai pitäisikö ruveta esittämään kylmän viileää v*ttupäätä niin alkaisi ne sinkut iskemään.

Huoh.

AP.

Vierailija
5/16 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelun voi aina aloittaa jo hyvissä ajoin sanoilla, että onkos herra muuten varattu vai vapaa.

Vierailija
6/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on asia, jota sinun kannattaa miettiä ihan itse, sillä eihän sitä mahdollista syytä kukaan sinua tuntematon voine tietää, arvata toki voi.

Vierailija
7/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla toimii kemiat paremmin varattujen kanssa kuin sinkkumiesten. Jostain syystä.

Vierailija
8/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies, joka ajautuu kokeilemaan vierasta naista on yleensä jo jotenkin aika murheellisessa tilanteessa parisuhteessaan.

Vedät puoleesi surullisia ja elämäänsä kyllästyneitä miehiä, jotka etsivät poispääsyä vaikka edes hetkeksi. 

Sinussa he näkevät siis jotain turvallisuutta ja lämpöä, jotain hoitavaa energiaa, jotain hyväksyntää, mitä he eivät saa enää sieltä nyrkin ja hellan välistä. Ja lisäksi, vaikutat sellaiselta ettet aiheuta ongelmia jälkikäteen. Et siis tyypiltä joka ripustautuu tms. 

Paha juttu sinun kannaltasi :D.

Vierailija
9/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mietin minäkin... Mulla tosin nämä kaikki miehet on sellaisia, joiden kanssa olen usein tekemisissä enkä itse yritä mitään. Kavereita ja työkavereita... Tulevat kertomaan tunteistaan ja ovat valmiita jättämään kumppaninsa, sitten mua ei kiinnosta ja jatkavat muina miehinä kumppaneidensa kanssa, huoh.

Vierailija
10/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa mietin minäkin... Mulla tosin nämä kaikki miehet on sellaisia, joiden kanssa olen usein tekemisissä enkä itse yritä mitään. Kavereita ja työkavereita... Tulevat kertomaan tunteistaan ja ovat valmiita jättämään kumppaninsa, sitten mua ei kiinnosta ja jatkavat muina miehinä kumppaneidensa kanssa, huoh.

Voi hyvänen aika mitä idiootteja. Ihanko selvin päin kertovat tunteensa? 

Vierailija
11/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika mitä idiootteja. Ihanko selvin päin kertovat tunteensa? 

Riippuu tapauksesta, osa ollut selviä ja osa sit taas ei...

Vierailija
12/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelun voi aina aloittaa jo hyvissä ajoin sanoilla, että onkos herra muuten varattu vai vapaa.

Meinaat että se yhden illan hupia etsivä varattu mies vastaa tuohon rehellisesti? Miksi mies edes laittaa sen sormuksen taskuun/lompakkoon/jättää kotiin, jos sitä vierasta naista saisi on status mikä hyvänsä?

Vierailija
13/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää sattumaa + jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös epäonnistua tai joutua pettymään.

Vierailija
14/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi helpolta vaikuttaminen on (valitettavan) todennäköinen selitys. Miehet, jotka etsivät vain seksiä, tunnistavat naisen halukkuuden hämmästyttävän hyvin. Nimimerkillä kokemusta on..

Vierailija
15/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies voi esiintyä itsevarmana ja hieman röyhkeänä, koska tietää kotona saavansa pi**ua jos reissulla menee hommat pieleen. Tähän "kemiaan" ap kerta toisen jälkeen lankeaa (kuten moni muukin nainen) ja sitä ne naiset aina huokaillen kaipaavat. Sama juttu komeilla naistenmiehillä, tietävät että vaikka yksi kala pääsee karkuun niin meri on täynnä potentiaalisia saaliita.

Ap, sinun täytyy tietoisesti alkaa etsiä eri tavalla käyttäytyviä miehiä. On turha toimia aina samalla tavalla ja odottaa eri lopputulosta (näin on joku viisas todennut).

Vierailija
16/16 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologi vastaa:

Lauseesi "kauniiksi sanottu" paljastaa totuuden. Arvotat itsesi muiden sanomisien mukaan, ja nämä kotona epäonnistuneet miehet saavat silmäsi syttymään kun sanovat kauniiksi, tai vastaavaa. Kokevat sitten onnistumisen hetkiä kun flirtti menee perille. Ja sä saat kehuja ja kehräät.

Olisko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän