Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vko 31, janottaako muita?

31.03.2006 |

Tuntuu, ettei mikään nestemäärä riitä. Juon varmaan 5 litraa päivässä. Onkohan tämä normaalia veren ja lapsiveden lisääntymiseen liittyvää vai pitäiskö huolestua? Turvotusta ei oo yhtään, sormukset ennemminkin putoilee sormista. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jo muutaman viikon janottanut huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin. Varsinkin mahdollisimman kylmiä juomia tekee mieli koko ajan.

pikku-milli & paco 36+0

Vierailija
2/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla viikoilla.

Viikolta 28 jonnekin viikolle 34 join ihan järjettömät määrät päivittäin. Janoa ei tuntunut sammuttavan yhtikäs mikään. Ja vessassa sai ravata kans kiitettävästi. Esitinkin työkavereille, että mulla tarttis olla sellanen kypärähattu kuin joillakin jääkiekkokatsomossa, että siinä on ne tölkit molemmin puolin ja niistä tulee pilli suuhun. :-D

t. Bonita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus melko alkuraskaudesta muistan tällaista samanlaista janoa, sitten hävisi ja nyt on taas ollut. Tuntuu, että juomassa saa olla koko ajan ja nimenomaan jotain kylmää. Ties monta vesilasillista olen tänäänkin juonut ja sitten joutuu ravaamaan vessassa koko ajan.

emmi-liini rv 33+1

Vierailija
4/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ei edes tee mieli mitään suolasta kun koko ajan janottaa muutenkin. Vesi tuntuu vaan auttavan siihen janoon.

Tytteli-83 rv 29+2