Ja JÄLLEEN: valinta ei valitettavasti kohdistunut sinuun
Olipa YLLÄTTÄVÄÄ suorastaan. Jatkuva oravanpyörä. Puhelinhaastattelussa olin ja vastailin ihan hyvin, olin siinä ihan hereillä ja skarppina, ääneni oli innostunut ja vastasin kysymyksiin heti ja niin ytimekkäästi kuin osasin. En ylipäätään edes tiennyt etukäteen mistään puhelinhaastattelusta, joten en ollut varautunut tippaakaan. Silti vedin sen ihan hyvin, mitä nyt linja oli huono koska puhelimeni tekee kuolemaa, mutta se ei liene työnsaantiin vaikuttava seikka.
Olen täynnnnnnä tätä jatkuvaa torjuntaa. Vituttaa vitusti vittu!
Kommentit (4)
Itselläni on kokemusta vastaavasta torjunnasta yli neljän vuoden ajalta. Eipä tähän koskaan totu.
Mua ei ole torjuttu tänä vuonna kertaakaan :) En ole hakenut yhteenkään työpaikkaan enkä hae :)
Tiedän tunteen. Itse hain juuri yhtä työpaikkaa, jonka ilmoituksessa mainittiin sen olevan osa-aikainen, mutta siitä ei käynyt ilmi miten paljon päivässä tai viikossa työtunteja on. Laitoin asiallisen sähköpostin tuohon paikkaan ja kysyin ed asioita saamatta mitään vastausta. Pitäkää tunkkinne!
Innostuneella äänellä en sitten tarkoita mitään tekopirteää kimitystä, vaan sellaista ystävällistä äänensävyä. Joku kuitenkin tarttuu siihen.
Ap