Voisikohan sitä jättää näin 43v hiukset värjäämättä?
Kommentit (10)
Sinä saat ihan itse valita, värjäätkö vai et. Ei tarvitse kysellä muiden mielipidettä.
Toki. Harmaista voi olla ylpeä, olet elänyt.
Ei onneksi mitään hiusten värjäyspakkoa ole, eli ihan hyvin voi.
Itse kyllä värjään, koska olen töissä alalla jossa suositaan kovasti nuoruutta ja nuorekkuutta, ja tuntuu että harmaa pää vanhentaa entisestään ja vie siis uskottavuuttani nuorekkaan alan asiantuntijana.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun on pienen lapsen vanhempi. Niin onko outoa kun hiukset on aivan harmaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun on pienen lapsen vanhempi. Niin onko outoa kun hiukset on aivan harmaat?
Ei. 43- ja 63-vuotiaat erottaa muutenkin toisistaan, jos sitä epäilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota. Sen perusteella kuinka olet täällä ulkonäköäsi kuvaillut, eiköhän ne hiukset ole kokonaisuudessa pikkuasia, on sitten harmaat tai vaikka vihreät. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota. Sen perusteella kuinka olet täällä ulkonäköäsi kuvaillut, eiköhän ne hiukset ole kokonaisuudessa pikkuasia, on sitten harmaat tai vaikka vihreät. :D
Minkä näköisenä hirviönä minua pidät?
Minulla oli kaveri, joka sai lapsensa 44 v. (Hänen piti olla hedelmätön, eli sitä ennen kahdessa eri parisuhteessa 25 v).
No, hän harmaantui jo 30 v. Joskus 50 v jätti värjäämättä, ja kaikki luulivat häntä lapsen mummoksi sen jälkeen.
Mutta toki: tee ihan kuin itse haluat. Älä muiden mielipiteistä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisenä hirviönä minua pidät?
Mä en pidä hirviönä ollenkaan. Itse olet täällä aika rankasti haukkunut olomuotoasi jo monta vuotta. Olisit varmasti hauskemman näköinen heti kun lopettaisit itseruoskinnan, vetäisit hymyn naamalle ja nostaisit pääsi pystyyn.
Voi tietenkin. Jos et halua värjätä, älä värjää. Jos haluat värjätä, värjää.