Sanat joita ei saa sanoa
Viestini on poistettu niin monta kertaa täältä etten enää muista kuinka monta kertaa. Koska arvon moderaattori ei ole vieläkään kertonut mitä sääntöjen vastaista viestissäni on, niin ihan kertauksen vuoksi:
Opiskelijoilta leikattiin tuli kikyä sun muuta kymmeniä miljoonia sieltä täältä leikattiin kunnes lisäbudjetti v. 2016 yhtäkkiä löytyi yli miljardi lisärahaa pakolaiskriisin hoitoon.
Tämän vuoksi oma veronmaksuhalukkuuteni on aika lähellä nollaa.
Mode voit poistaa viestini mutta se ei poista sitä tosiasiaa että tämä on totuus ja jokainen voi tarkistaa kyseiset luvut itse, ne ovat julkista tietoa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En ole mode enkä tiedä, miten he loppujen lopuksi toimivat, mutta olen sitä mieltä, että harvoin on kyse yksittäisistä sanoista ainakaan, jos kyse on aivan normaalista kielestä. Pikemminkin poistamisen peruste on arvioni mukaan kirjoittajan asenne, aika usein esim. rasismi.
Viestini on ollut koko ajan sama kuin aloitusviestissä.
Ei siinä ole rasismia eikä mitään muutakaan sääntöjen vastaista.
En ole mode enkä tiedä, miten he loppujen lopuksi toimivat, mutta olen sitä mieltä, että harvoin on kyse yksittäisistä sanoista ainakaan, jos kyse on aivan normaalista kielestä. Pikemminkin poistamisen peruste on arvioni mukaan kirjoittajan asenne, aika usein esim. rasismi.