Rintsikoiden oikea koko ja liikkeet.
Hei, mun täytyisi mittauttaa rinnat ja löytää sopivat liivit. Onko ne liivikauppojen liivit ihan tosi kalliita? Tampereella esim ja suosituksia :)
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Rintsikoiden oikeat liikkeet myötäilevät rintojen liikkeitä.
Kiitos tästä :D
Merkistä riippuen normihintaisina 50-130€.
Nyt alennusmyyntien aikaan kannattaa käydä. Onhan ne kalliita liiviliikkeissä,mutta laatukin sitten jotain ihan muuta kun hm rintaliivit. Asiantunteva myyjä osaa auttaa. Varsinkin jos olet rintava niin suosittelen menemään liiviliikkeeseen. Tampereen kaupoista en tiedä,mutta eiköhän sieltäkin löydy. Changea en voi enää suositella,laatu mennyt niin alas.
No about satkun mä aina varaudun maksamaan, mut siihen hintaan saan laatua. Älä mene Changeen, sieltä ei saa kun pahan mielen ja liian pienet liivit!
Pyydä mittaamaan, ei liiviliikkeessäkään ole mitään ostopakkoa, ellei sopivia löydy tai hinta hirvittää.
Paremmat valikoimat liikkeissä kyllä on, joten en ole koskaan joutunut ilman hyviä liivejä poistumaan eikä ole tullut harmittavia vääriä valintoja. Marketista tai netistä löytyy kyllä halvempia, mutta jos ne pysyvät hyvinä vain vähän aikaa, niin todellisuudessa liiviliikkeen (minulle n. 45-68€) ostokset ovat tulleet ajan myötä halvemmiksi, eivätkä kaapit täyty vanhoista liiveistä, jotka eivät ole oikein hyviä enää, mutta ei raaski heittää poiskaan. Ainakin isohkolle ja/tai roikkuvalle povelle ei marketista asiallisia liivejä saakaan.
Toki voit hankkia liikkeestä liivit ja kun havaitset ne sopiviksi eli kestävät ryhdikkäinä käyttöä ja pesua, voit ostaa toisesta kaupasta tai netistä samanlaiset, jos halvemmalla löydät.
Menet liikkeeseen, mittautat itsesi, sovitat liivejä ja otat sopivien merkin, koon ja mallin muistiin, menet kotiin ja tilaat samat liivit puolet halvemmalla englannista esim figleavesista, brastopista, bravissimosta.
Changen liiveistä oon tykännyt, ei oo mitään moittimista. Palvelukin ok. Itse en kyllä yli 50€ rintsikoista suostu maksamaan...
Sitten jos joku vielä osaisi kertoa mistä liikkeestä saisi kauniita alusvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Menet liikkeeseen, mittautat itsesi, sovitat liivejä ja otat sopivien merkin, koon ja mallin muistiin, menet kotiin ja tilaat samat liivit puolet halvemmalla englannista esim figleavesista, brastopista, bravissimosta.
Myönnän että itse teen tätä. Saa havelmmalla ja on paljon enemmän värivaihtoehtoja.
Rintsikoiden oikeat liikkeet myötäilevät rintojen liikkeitä.