Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt taitaa onnistaa...Edellinen lapsi 9 vuotta sitten, iik!

14.07.2017 |

Jätin pillerit pois 4 kk sitten. Söin minipillereitä. Menkat ovat tulleet ihan säännöllisesti sen jälkeen (ja pitäisi alkaa nyt tiistaina, ellen sitten ole onnellisesti raskaana). Harrastamme mieheni kanssa seksiä joka päivä (välillä 3-4 kertaakin päivässä), kuten harrastimme ennen kun päätimme antaa vauvan tulla jos on tullakseen.

Rinnat on olleet kohta kaksi viikkoa todella kipeät. Tai ei rinnat vaan nännit, ei kärsi pitää t-paitaa ilman liivejä, koska se satttuu nänneihin. Lisäksi olen alkanut valittamaan miehelleni, että milloin hänen partansa haisee oudolle, tai asunnossamme on voimakas tuoksu, tai muuten vaaan hajut tuntuu tosi vahvoilta.. Valkosipulia kun leikkasin, ja vaikka pesin kädet mmiljoona kertaa, tuntui että ällöttävä valkosipulin haju vaan pysyi käsissä MONTA PÄIVÄÄ. Maha on outo pömppis, alavatsa turvonnut pallo, eikä laskeudu vaikka paastoaisin (paaastoan ajoittain ja silloin yleensä vatsan turvotus lähtee viimeistään)
Kokoajan nälättää ja pissattaa, tosin juonkin ihan hulluja määriä vettä kun on kokoajan jano. Ja jopa ns. repäisykipua on ollut, en edes tiennyt tästä ennenkuin googlettelin jotain vauvajuttuja ja tajusin että mulla on repinyt vatsaa jos olen liikkunut nopeasti, olen vaan luullut että vatsalihastreenin takia vatsa on arkana. Toisalta pelottaa että hormonit vaaan heittelee kun kroppa koittaa tasoittua 9 vuoden ehkäisypillereistä, ja toisaalta pelkään että luon itse näitä raskausoireita.

Mutta ennen kaikkea, mulla on sellainen jännä olo että olen oikeastikin raskaana.

Mutta hiukan jännittää miten sitä suoriutuu vauvan kanssa, kun esikoisen saadessa sitä oli niin nuori ja jaksoi valvoa, nyt ikää 33-v (sekään ei tietenkään ole mitään).

Mutta, se mikä huolettaa on että 2 viikkoa sitten vetäisin ihan jäätävät kännit. Se oli tavallaan vahinko, olin reissussa kaverin kanssa ja jotenkin homma vaan lipsahti siihen (en ajatellutkaan olevani raskaana, en voinut uskoa että näin nopeasti tärppäisi). Pelottaa olenko ehtinyt jo tehdä tuhoa mahdolliselle syntymättömälle vauvalle :(

Kommentit (1)

1/1 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tehnyt vahinkoa, ainakaan minun käsittääkseni. Äidin verenkierto ei ole yhteydessä alkioon vielä ihan alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla