Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan vaimon kiinnostumaan työn teosta?

avuton aviomies
14.07.2017 |

kirjoitan tämän nopeasti lounastunnilla, joten virheitä saattaa tulla. pahoittelut! tilanne meillä on se, että vaimo on ollut 15 eri työpaikassa, joista osan on saanut minun kautta ja loppuihin hakenut itse. AINA on joko saanut potkut tai lähtenyt sieltä pois. syyksi sanoo mitä erilaisia selityksiä - milloin ei pidä työpaikan ilmapiiristä, huono palkka tai ei vaan kiinnosta. siinä vain muutama (teko)syy. nyt vaimo on maannut kotona kuukauden päivät tekemättä mitään. ei ole tehnyt kotitöitä, vaikka nätisti pyysin ja niitä ei paljoa ole tässä huushollissa. ei ole myöskään hakenut töitä, vaikka olen kannustanut hakemaan. viimeisenä vaimo sanoi, ettei jaksa nousta sängystä ylös eikä kiinnosta työt, mutta en jaksa katsoa tuollaista. masentunut ei ole. vaimo pitäisi nyt saada hakemaan ja kiinnostumaan töistä, koska meillä on edessä toiseen maahan muutto. minut siirrettiin eri työtehtäviin ulkomaille ja suhde ei tule toimimaan jos vaimo jää tänne makaamaan ilman töitä. :/

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammattisi ja tulotasosi ap?

Vierailija
42/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaimo on ammatiltaan kun noin helposti töitä saa (ilman apuasikin) eikä edes useat potkut/irtisanoutumiset estä työnantajaa palkkaamasta?

samoin kuin minä niin vaimo on myös ktm ja suhteilla tässä on pelattu töiden suhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykologi on todennut ettei ole masentunut

Psykologi todennut?! Ei psykologi ole lääkäri, ja lääkäri tekee diagnoosit. Psykiatri on oikea lääkäri, joten suosittelen vaimoasi käymään juttusilla. Jos vaimosi ei jaksa nousta sängystä, viittaa kyllä masennukseen. Ja työpaikan jatkuva vaihtaminen on myös oire jostain, luulisin.

Pakko vastata tähän kommenttiin. Nimenomaan psykologilla on koulutus ja pitkä sellainen ihmisen psyykkeestä. Psykiatri on lääkäri, joka on jossain vaiheessa erikoustunut mielenterveyteen ja näin ollen huomattavasti vähemmän kuin psykologi. Psykiatri tekee diagnooseja psykologin huomioiden pohjalta ja määrää lääkkeitä. Kyllä se psykologi on tässä tapauksessakin se oikea osoite. Ei psykiatri.

Vierailija
44/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko vaimoa opiskella lisää?mol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan