SOTE-UUDISTUS: NÄIN gynekologia-tarkastukset muuttuvat. :O Mitä mieltä olette?
Jos sote-uudistus etenee niin kuin on ollut puhetta, niin kohta yksityiset toimijat joutuvat kilpailemaan asiakkaista kovemmin niin kuin esim. Japanissa.
Uskoisin, että silloin suomalaisetkin gynekologit tarjoavat asiakkaalleen tarkastuksen lopuksi "ihanan jutun", jotta tämä asioisi samassa paikassa uudelleenkin. Ei gynekäynnin enää tarvitse olla se perinteinen kylmä asiakaspalvelutaidoton kokemus, vaan asiakkaan tulee kokea itsensä odotetuksi, arvostetuksi, pidetyksi ja hemmotelluksi - nautinnon kera. Itse en todellakaan pistä muutosta pahaksi. :)
Nimim. Japanissa asunut ja gynellä käynyt N34
Kommentit (19)
No hyi hemmetti. Kuka gynekologi tollaiseen lähtisi? Joku pervo ehkä. En menisi enää koskaan gynelle, jos olisi tollanen mahdollisuus.
Oletko nyt ihan varma, että kävit Japanissa gynekologilla? :D :D :D
Miehillähän onkin jo happy ending hierojalla käydessään. Oikein mukavaa, jos julkinen valta alkaisi tarjota sellaista naisille :D
Mmmitä?
Ja hammaslääkäriltä kaupan päälle suuhoito?
Eläinlääkäriltä, noh, enpäs viitsi ajatellakaan.
Onhan laillisia bordellejakin mietitty ja ehdotettu. Siinä voi nousta monella pala kurkkuun, jos työvoimatoimistosta esitetään työpaikka bordellissa ja ellei ota työtä vastaan niin tulee karenssi, menettää työmarkkinatuen ainakin 3 kuukauden ajaksi.
Heh heh.... No, ei haittaisi. Mieluummin se kuin ikävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Onhan laillisia bordellejakin mietitty ja ehdotettu. Siinä voi nousta monella pala kurkkuun, jos työvoimatoimistosta esitetään työpaikka bordellissa ja ellei ota työtä vastaan niin tulee karenssi, menettää työmarkkinatuen ainakin 3 kuukauden ajaksi.
Nyt menee yli, ei Suomessa pakoteta bordelliin töihin.
Ilmaisia työkokeiluja voi nimittäin ketjuttaa tehtävään vuoro toisensa jälkeen, saman karenssin uhalla ;)
Missähän luulet japanissa käyneesi gynellä? Omien tietojen mukaan ihan tavallisia toimenpiteitä sielläkin eikä mitään ihme kikkailuja "extrana" :D
Mitähän nämä palstapervot tässä oikein tulkitsevat ihanaksi jutuksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä itse lottoot että ap tarkoitti?
:D no hyi helvetti, tosi ihana yllätys juu. "Ok hei, testitulokset näyttää, että sulla on erittäin pahanlaatuinen kohdunkaulan karsinooma, mutta hei, mäpäs lirputtelen sulle IHANAN yllätyksen.."
Miten aina tuntuu että oudoista jutuista keskustellessa vedetään tuo Japani-kortti esiin. Oikeesti, ei ne siellä ole aina niin kummallisia mitä täällä annetaan ymmärtää :D moni juttu on muutenkin ihan höpöhöpöä. Toki niitä oikeasti kummiakin esimerkkejä löytyy, mutta ei kaikkea siellä tehdä pervosti, söpöillen tai muuten vaan iloisesti hörhöillen.
Julkisella ei ylipäätään tarjota mitään terveiden ihmisten huvin vuoksi tarkastuksia. Sen paremmin gynellä kuin vaikka korvalääkärilläkään. Omakustanteiset yksityislääkärikäynnit taas ei liity Soteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella ei ylipäätään tarjota mitään terveiden ihmisten huvin vuoksi tarkastuksia. Sen paremmin gynellä kuin vaikka korvalääkärilläkään. Omakustanteiset yksityislääkärikäynnit taas ei liity Soteen mitenkään.
Ap varmaan tarkoitti, että jos saa lähetteen ja on joku gynekologinen ongelma. Läheskään kaikki eivät käy missään gynekologissa vuositarkastuksissa, jos oireita ei ole. Esim. minä en ole koskaan käynyt, ei siihen ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lisukkeita tuollaiseen palveluun sitten voisikaan keksiä, kahvit minimissään ja joku leivos? Pikku hieronta? Kynsihoito? Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lisukkeita tuollaiseen palveluun sitten voisikaan keksiä, kahvit minimissään ja joku leivos? Pikku hieronta? Kynsihoito? Jne.
Voisin ottaa hieronnan ja leivoksen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Missähän luulet japanissa käyneesi gynellä? Omien tietojen mukaan ihan tavallisia toimenpiteitä sielläkin eikä mitään ihme kikkailuja "extrana" :D
En mä kyllä halua mitään ihanaa juttua jo eläkeiän ohittaneelta gynepapalta. Tai voihan se vaikka tikkarin antaa lähtiessä.