Lateksituppi ambulanssilla sairaalaan
Onko tuo poika oikeasti noin alkoholin vaikutuksen alaisena koko ajan? 8 tuntia sitten snäpissä vietiin poikaa ambulanssilla..
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Meni maku tyyppiin siinä vaiheessa kun alkoi haukkumaan opiskelijoita ja jodelin käyttäjiä ja aika törkeästi käyttäytyi muutenkin. Enpä ole sen jälkeen viitsinyt herraa seurailla missään someissa, vaikka olin innokas seuraaja hänen aloitellessaan "uraansa". No toivottavasti nyt saa edes apua ongelmiinsa.
linkkiä? Missä haukkuu opiskelijoita
Alkoholin takiako sairaalaan? Taisi olla eilen käytössä muutakin kuin viinipullo.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin takiako sairaalaan? Taisi olla eilen käytössä muutakin kuin viinipullo.
Viinapullo?
Mikä sitä oikein vaivaa? Pojalla rahaa kuin roskaa
Sehän oli pari päivääkin sitten ambulanssissa myös? :o
Ainakin on poika lihonnut kovast. Viimeksi katsoin videoitaan kaks vuotta sitten ja ihan erinäkönen oli.
Noussut keltainen neste päähän pojulla. Olen estänyt joka paikassa tyypin videot kun ei niitä jaksa katella.
Yksin särkänniemee ja yhtäkkiä kotona sen jälkeen järkyttävässä kännissä ja nyt sairaalassa... kuka jaksaa tollasta elämää
Vierailija kirjoitti:
LINKKI? Tai siis lähde?
Herran oma snapchat
Diapamei ja viiniähä se viimeks veti ku ambulanssil haettii makaamasta maassa Tampereen keskustassa... oli vaa onnelline ettei sen tavaroita pöllitty. Ja en tiiä onko kusi noussu päähän vai itsetunto romahtanu niin alas ettei enää kestä. Masennus, alkoholi, huono itsetunto, ei kestä somen paineita, epätyytyväinen omaan elämäänsä kaikin puolin... surullista katsottavaa todellakin nykyään. Ennen tää tyyppi oli iha hauska..
Miks mä en löydä tän snäppiä enää?
Joko snapchat-tili on hakkeroitu tai lauri myynyt sen(?)
Lauri jakeli snapissa jonkun teinin numeroa joka oli häntä haukkunut, ylläpito poisti tilin ja nyt se on hakkeroitu.
Meni maku tyyppiin siinä vaiheessa kun alkoi haukkumaan opiskelijoita ja jodelin käyttäjiä ja aika törkeästi käyttäytyi muutenkin. Enpä ole sen jälkeen viitsinyt herraa seurailla missään someissa, vaikka olin innokas seuraaja hänen aloitellessaan "uraansa". No toivottavasti nyt saa edes apua ongelmiinsa.